Prevzem Brodokomerca je pomenil še pomembnejšo prisotnost Tommyja na lokalnem trgu, kar je povzročilo izboljšanje ponudbe v smislu ponudbe in konkurenčnosti ter prilagoditev in posodobitev prodajnih prostorov ob ohranjanju delovnih mest zaposlenih.
Novo trgovino so prilagodili svojim oblikovalskim standardom in ponovno uporabili najkakovostnejšo opremo v maloprodajnem segmentu, vključno s samopostrežnimi blagajnami, ki olajšajo in pospešijo postopek plačevanja.
Hkrati so posodobili in pospešeli postopek sprejema embalaže z namestitvijo sistema za sprejem.
Tommyjeva ponudba je v vseh prodajnih formatih prepoznavno dobra in jo zaznamuje široka ponudba živil in neživilskih izdelkov, v novem maksimarketu na Reki pa izstopajo mesarski, gastronomski in pekarski oddelek z dnevno svežo ponudbo, so zapisali iz podjetja.
Skupna uporabna površina maksimarketa je 800 kvadratnih metrov.
V celotni Tommyjevi prodajni mreži, še posebej pa v novo odprtih in prenovljenih trgovinah, kupcem ponujajo dodatne storitve in ugodnosti.
V Tommyju tako nadaljujejo z uresničevanjem razvojnih načrtov za širitev prodajne mreže na Hrvaškem, s čimer dokazujejo osredotočenost za nadaljnjo krepitev tržnega položaja, s posebnim poudarkom na primorsko-goranski županiji.
Vir/Foto: Tommy