Prevzem Brodokomerca pomeni pomembnejšo prisotnost verige Tommy na lokalnem trgu, kar je povzročilo izboljšanje kvalitete tudi v smislu ponudbe in konkurenčnosti ter prilagoditev in posodobitev prodajnih prostorov ob hkratnem ohranjanju delovnih mest zaposlenih, je zapisano v sporočilu podjetja.
Nova trgovina se razprostira na 400 kvadratnih metrih in je prilagojena oz. prenovljena trgovčevim standardom, pri čemer so uporabili najinovativnejšo in najkakovostnejšo opremo.
Ponudbo verige zaznamuje široka paleta živilskih in neživilskih izdelkov, kjer izstopa (tudi) pekarna s svežim pecivom.
V supermarketu so posodobili in pospešili postopek sprejema embalaže z namestitvijo posebne tehnologije za embalažo.
V podjetju pravijo, da nadaljujejo z izvajanjem razvojnih načrtov za širitev prodajne mreže na Hrvaškem, s čimer kažejo svojo osredotočenost na nadaljnjo krepitev tržnega položaja v hrvaški maloprodaji, s posebnim poudarkom na primorsko-goranski županiji.
Vir: InStore
Foto: Tommy