Nizozemska: Albert Heijn potrošnikom lajša prehod na rastlinsko prehrano

Svetovne

26.06.2025

Trgovska veriga, ki deluje v okviru skupine Ahold Delhaize, je lansirala 15 novih izdelkov, ki združujejo sestavine živalskega in rastlinskega izvora.

Novi izdelki združujejo kravje mleko ali meso z rastlinskimi sestavinami, kot so grahove beljakovine, vlaknine sladkorne pese, zeleno in fižol.

Ta mešanica, pojasnjujejo iz podjetja, zagotavlja znan okus in teksturo, vendar z izboljšanimi hranilnimi vrednostmi in manjšim vplivom na okolje.

Cene so enake ali nižje v primerjavi s popolnoma živalskimi različicami, poudarjajo iz podjetja.

Ponudba vključuje dva mlečna napitka z mešanico mlečnih in rastlinskih beljakovin, sedem mesnih izdelkov, kot so: hamburgerji, pusto mleto meso, pečene klobase, mesne kroglice in klobase "chipolata", obogatene z vlakni sladkorne pese ter šest vrst mesnih dobrot, vključno z žar klobaso, kuhano klobaso, klobaso za sendviče in pečeno mleto meso s zeleno in korabom, a tudi cervelat in salamo s fižolom.

"Ideja o kombiniranih izdelkih je nova in se bodo kupci nanjo morda morali navaditi. Vendar pa raziskave okusa kažejo, da so ti izdelki prav tako okusni kot običajne različice. Omogočamo prehod na pogostejšo uporabo zeliščnih izdelkov, ne da bi se pri tem odpovedali okusu ali navadam. Majhne spremembe lahko naredijo veliko razliko, za vas osebno in za cel planet," pravi Nienke Tjerkstra, odgovorna za trajnost in zdravje pri Albert Heijnu.

Z več kot 350 izdelki pod blagovno znamko AH Terra imajo rastlinske beljakovine vse pomembnejšo vlogo v ponudbi Albert Heijna. Cilj podjetja je, da bo do leta 2030 vsaj 60 % prodanih beljakovin rastlinskega izvora, kar je znatno povečanje v primerjavi s 44,2 % konec leta 2024.

Vir: InStore
Foto: Albert Heijn