SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nizozemska: Jumbo širi ponudbo zamrznjenih izdelkov

Svetovne

04.11.2025

Nizozemski trgovec je predstavil nov sistem za organizacijo oddelka z zamrznjenimi izdelki v trgovinah in nove dodatke v ponudbi zamrznjenih izdelkov.

Kategorija zamrznjenih svežih izdelkov že leta raste, po podatkih raziskovalne agencije Nielsen se bo promet z zamrznjenimi svežimi izdelki na Nizozemskem leta 2024 povečal za 5 %, leta 2025 pa celo za 7 %. Tudi trgovine Jumbo so zabeležile povečanje prodaje teh izdelkov, še posebej priljubljeni pa so že pripravljeni zamrznjeni obroki.

Da bi ponudili še več izbire in udobja ter navdihnili stranke, da si čez dan pripravljajo obroke z zamrznjenimi svežimi izdelki, podjetje v vseh svojih 732 trgovinah uvaja popolnoma prenovljen oddelek z zamrznjenimi izdelki.

Mnoge stranke si včasih želijo poskusiti nekaj novega, Jumbo pa jim pri tem pomaga z novo organizacijo oddelka z zamrznjenimi izdelki, navajajo iz podjetja.

Kot pojasnjujejo, je oddelek zdaj razdeljen na različne trenutke uživanja in teme, kot so zajtrk, kosilo, uživanje in druženje.

Poleg nove postavitve so ponudbo razširili z več kot 100 novimi izdelki, vključno s 16 zamrznjenimi, že pripravljenimi jedmi blagovne znamke Jumbo's.

Ponudba sega od italijanskih klasik do svetovnih okusov, kot sta azijski riž kimchi in mehiške jedi z vlečeno govedino, pri čemer vse jedi vsebujejo vsaj 140 gramov zelenjave.

Vir/Foto: InStore