Dobro znani okus Gorkega lista je sedaj ekskluzivno na voljo v »limited edition« steklenicah v »sleeve« folijah v zeleni in rdeči barvi, ki razkriva 11 od 27 rastlin, ki sestavljajo bistvo njegove kakovosti in neustavljive arome.
V duhu aktualne kampanje: "Iz narave za družbo" so predstavi.li vsebino pijače: pelin, brin, melisa, materina dušica, lincura, meta, komarček, rman, kamilica, komarček in maslenica, so vse predstavili na prefinjen in intriganten način v najlepšem prazničnem duhu.
Gorki List tako znova dokazuje inovativnost in spoštovanje do vseh prijateljev in ljubiteljev edinstvenega, izvirnega okusa, brez kompromisov pri kakovosti in tradiciji.
Omejena serija praznične steklenice Gorkega lista bo na voljo tudi njegovim ljubiteljem v regiji, so še sporočili iz družbe.
Gorki list je do leta 2009 v Subotici v Srbiji izdelovala državna družba Subotičanka. Po letu 2009, ko je šla Subotičanka v stečaj, se je proizvodnja preselila v Slovenijo. Vojin Đorđević, ustanovitelj blagovnih znamk VODAVODA je prevzel Gorki list, prek Slovenije in Lenarta ter podjetja Bio sad pa je "naskočil" tudi širši evropski in svetovni trg. Blagovna znamka je prisotna na trgih Črne gore, Bosne in Hercegovine, Slovenije, Nemčije, Švice, Italije, Rusije, Romunije in tudi ZDA. |
Vir: InStore
Ilustracija: Gorki list