SLO bocni levo
SLO bocni desno

KATRIN GÖGELE-CELEDA: STOP SHOP nakupovalni centri za prijazno in praktično nakupovalno izkušnjo

Slovenija

15.10.2024

Katrin Gögele-Celeda, vodja regije Avstrija & Adriatic je predstavila načrte na ravni Slovenije in povedala, da je trajnostna zaveza nekaj k čemur bodo stremeli tudi v prihodnje.

Danes je po vsej Sloveniji prepredenih kar 14 lokacij nakupovalnih centrov, kjer se nahaja več kot 30 skrbno izbranih različnih ponudnikov. Nahajajo se v Celju, Domžalah, Kranju, Krškem, Mariboru, Novem mestu, Postojni, Ptuju, Velenju, Slovenski Bistrici, Jesenicah, Škofji Loki, Murski Soboti in Slovenj Gradcu.

Kako bi opisali lokacije STOP SHOP-a v primerjavi z drugimi nakupovalnimi središči?
Lokacije STOP SHOP so zasnovane kot priročne lokalne nakupovalne destinacije, ki zadovoljujejo vsakodnevne potrebe naših strank. Za razliko od večjih nakupovalnih središč so trgovski parki STOP SHOP strateško umeščeni na lahko dostopnih območjih in ponujajo široko paleto izdelkov, po privlačnih cenah. Zagotavljajo prijazno in praktično nakupovalno izkušnjo ter se osredotočajo na priročnost in raznolikost.Stremimo k temu, da prav vsaka prodajalna STOP SHOP zagotavlja čim večjo dostopnost in priročnost za naše stranke, hkrati pa podpira lokalno gospodarstvo.

V Sloveniji imamo 14 lokacij STOP SHOP. Kako ste izbrali te lokacije, je bila to strateška odločitev?

Da, izbira teh lokacij je bila strateška odločitev. Opravili smo temeljito tržno raziskavo, da bi prepoznali območja z velikim povpraševanjem potrošnikov in potencialom za rast. Naš cilj je bil zagotoviti, da je vsaka prodajalna STOP SHOP na lokaciji, ki zagotavlja čim večjo dostopnost in priročnost za naše stranke, hkrati pa podpira lokalno gospodarstvo.

Na eni lokaciji STOP SHOP je veliko najemnikov. Kako izbirate svoje partnerje?

Partnerje skrbno izbiramo na podlagi večih meril, vključno s kakovostjo njihovih izdelkov ali storitev, ugledom in skladnostjo z našimi vrednotami. Naš cilj je ponuditi raznoliko mešanico najemnikov, ki lahko izpolnijo različne potrebe naših strank, in tako zagotovijo celovito nakupovalno izkušnjo. Naša partnerstva temeljijo na vzajemnem zaupanju in skupni zavezanosti zagotavljanju odličnih storitev za stranke.

Ali imajo ljudje iz Slovenije z vašega vidika pozitivno konotacijo do nakupovanja v tovrstnih nakupovalnih središčih? Kako bi ocenili obiskanost vaših trgovskih centrov?

Na podlagi naših opažanj in povratnih informacij strank menimo, da imajo ljudje v Sloveniji zelo pozitiven odnos do nakupovanja na lokacijah STOP SHOP. Priročnost, raznolikost in konkurenčne cene so tiste, ki izstopajo. Naš obisk je stalno velik, kar odraža priljubljenost in zaupanje, ki ga kupci namenjajo našim trgovskim parkom.

Na enem mestu lahko najdete vse. Od zalog za hišne ljubljenčke, nekaj za otroke, elektroniko, .... Želite na enem mestu dobiti vso ponudbo, ki jo potrebuje družina?

Vsekakor. Naš cilj je ustvariti destinacijo za nakupovanje na enem mestu, kjer lahko družine na eni priročni lokaciji najdejo vse, kar potrebujejo. S ponudbo široke palete izdelkov in storitev želimo našim strankam olajšati in polepšati nakupovanje ter jim prihraniti čas in trud.

Ali načrtujete širjenje lokacije STOP SHOP v Sloveniji?

Zmeraj iščemo priložnosti za širitev in izboljšanje naše mreže. Trenutno smo osredotočeni na optimizacijo obstoječih lokacij, vendar smo odprti za raziskovanje novih območij, kjer obstaja povpraševanje in potencial za rast. Naši načrti za širitev temeljijo na potrebah trga in zavezanosti zagotavljanja rešitev za priročno nakupovanje.

S sončnimi kolektorji ste na vsaki lokaciji vnesli malo trajnosti. Ali imate še kakšne načrte na tem področju?

Trajnostni razvoj je za nas ključnega pomena. Z namestitvijo prvih sončnih kolektorjev na šestih lokacijah smo lahko letno proizvedli do 1,2 GWh. Naslednje leto želimo proizvodnjo razširiti na nadaljnjih 8 lokacij s 3 GWh letno. Skupna proizvodnja 4,2 GWh na leto ustreza letni porabi električne energije več kot 700 gospodinjstev. Nenehno raziskujemo nove načine za povečanje naših prizadevanj za trajnost, vključno z energetsko učinkovitimi zasnovami stavb, programi za zmanjšanje količine odpadkov in spodbujanjem okolju prijaznih izdelkov. Naš cilj je ustvariti bolj trajnostno nakupovalno okolje za naše stranke in skupnosti, ki jim služimo.

Vir/Foto: Freezbi