Kot del kampanje bo Tesco v trgovinah postavil predpakirane vrečke za donacije, ki jih lahko potrošniki plačajo v povprečju 2-3 funte.
Vrečke, napolnjene z zdravimi in trajnimi predmeti bodo nato posredovali tema organizacijama, da jih razdelita bankam hrane in dobrodelnim organizacijam.
Poleg vrečk za donacije bodo kupci v enem tednu v juliju in avgustu svoj račun na blagajni lahko zaokrožili na najbližji funt. Lani so stranke donirale skoraj 600.000 funtov, ki so si jih razdelili obema organizacijama.
Novica o kampanji je prišla po raziskavi trgovca na drobno, ki je pokazala, da je eden od 12 staršev rekel, da morajo njihovi otroci izpustiti obrok zaradi finančnih omejitev.
"Prepogosto med počitnicami družine s premajhno podporo opazujejo, kako njihovi otroci zamujajo dobre stvari, ki si jih vsak otrok zasluži. Ne le za fizično zdravje ampak tudi za duševno dobro počutje. Če se v prihodnjih mesecih vsi združimo, ne glede na to, ali gre za zbiranje vrečk z donacijami v naših trgovinah ali zaokroževanje naših računov za živila, lahko spremenimo življenja na tisoče ljudi. Otrokom, ki bi brez te podpore lahko imeli težke poletne počitnice, bo lažje" je povedala Claire De Silva, vodja skupnosti pri Tescu.
Vir: Grocery Gazette
Foto: Tesco