Južna Afrika: Coca-Cola je lansirala omejeno izdajo pijače, ki jo je navdihnila afriška kultura

Svetovne

24.05.2024

V pričakovanju dneva Afrike, ki ga praznujejo 25. maja, je Coca-Cola predstavila omejeno serijo svoje najbolj priljubljene pijače, to pa je Coca-Cola Wozzaah.

Nov sok, ki ga je navdihnila afriška kultura, odlikujejo tropski okusi in barvita embalaža, ki spominja na žive barve celine, so sporočili iz podjetja.

Za ambasadorja znamke je bil izbran južnoafriški DJ in producent Lungelihle Zwane, znan kot Uncle Waffles.

"Navdušeni smo, da lahko predstavimo Coca-Colo Wozzaah, novo kreacijo Coca-Cole, ki ne slavi le bogate tapiserije afriške kulture, ampak uteleša tudi duh inovativnosti in ustvarjalnosti. Partnerstvo z Uncle Waffles dodaja pristen ton tej vznemirljivi predstavitvi in ​​komaj čakamo, da vidimo, kako bo njena dinamična prisotnost ponesla Coca-Colo Wozzaah na naslednjo raven in ustvarila nepozabne trenutke za naše potrošnike po vsem svetu," je dejala Silke Bucker , višji direktor in vodja kategorije Coca-Cole v Afriki.

"Najnovejša stvaritev Coca-Cole slavi živahnost in vpliv Afrike ter potrošnike potopi v neomejeno energijo te celine. Najnovejši izraz in sodelovanje z neverjetnimi afriškimi umetniki, oblikovalci in pevci je bistvo Coca-Cola Creations – ustvarjanja "prave čarovnije" za naše oboževalce prek kulturnih povezav," je temu dodala Oana Vlad, višja direktorica globalne strategije v Coca-Coli.

Omejena izdaja pijače bo na voljo na izbranih trgih, vključno z Nigerijo, Alžirijo, Južno Afriko in Marokom.

Vir: FoodBev
Foto: Coca-Cola