Velika Britanija: Lidl na sodišču premagal Tesco glede pravice do logotipa

Svetovne

20.03.2024

Tesco bo moral spremeniti logotip svojega programa zvestobe, potem ko je izgubil dolgo sodno bitko z nemškim tekmecem.

Pravni boj med trgovcema okrog logotipa se je začel leta 2020, ko so iz nemškega diskonterja vodilne v Tescu obtožili kršitve avtorskih pravic in "nepoštene uporabe Lidlovega lika za lastno korist", češ da je britanski trgovec zavajal potrošnike z uporabo značilnega rumenega kroga in modro ozadje njegovega logotipa, za Tescov logo Programa zvestobe.

Tri leta pozneje je višje sodišče odločilo, da je Tesco res kopiral Lidlov logotip, na kar je Tesco vložil pritožbo, a je nato prejšnji teden enako razsodilo tudi prizivno sodišče.

"Veseli nas, da se je prizivno sodišče strinjalo z višjim sodiščem, da je Tescova uporaba logotipa Clubcard nezakonita. Pričakujemo, da bodo v Tescu upoštevali odločitev sodišča in spremenil svoj logotip v takšnega, ki ni oblikovan tako, da bi bil videti kot je naš, "so v izjavi zapisali pri diskonterju.

"Nad razsodbo smo razočarani, vendar želimo strankam zagotoviti, da na noben način ne bo vplivala na naš program zvestobe. Cene Clubcarda bodo ne glede na logotip še naprej imele osrednjo vlogo pri nagrajevanju članov našega programa zvestobe s tisočerimi ponudbami vsak teden," pa so zapisali pri Tescu v izjavi za BBC.

Stranke lahko v naslednjih tednih pričakujejo spremembo logotipa.

Vir: BBC
Foto: Lidl/Tesco