Mercator prenovil in razširil ponudbo Pike

AKTUALNO

Slovenija

26.01.2024

Pri Mercatorju kupce zelo cenijo in zato se trudijo upoštevati njihove želje, predvsem pri hitrejših prihrankih, kar so upoštevali pri prenovi programa zvestobe. S ponosom sporočajo, da s 1. februarjem 2024 ponujajo kupcem in partnerjem 𝒑𝒓𝒆𝒏𝒐𝒗𝒍𝒋𝒆𝒏 𝒔𝒊𝒔𝒕𝒆𝒎 𝒏𝒂𝒈𝒓𝒂𝒋𝒆𝒗𝒂𝒏𝒋𝒂 𝒊𝒎𝒆𝒕𝒏𝒊𝒌𝒐𝒗 𝒌𝒂𝒓𝒕𝒊𝒄𝒆 𝑷𝒊𝒌𝒂, pripravljen v skladu s svetovnimi trendi in glede na najnovejše raziskave Mercatorjevih kupcev.

"Ugodnosti bodo zdaj hitreje dostopne in zbrane na enem mestu, v 𝒎𝒐𝒃𝒊𝒍𝒏𝒊 𝒂𝒑𝒍𝒊𝒌𝒂𝒄𝒊𝒋𝒊 𝑴𝒐𝒋 𝑴 na pametnem telefonu, kar je trend pri vseh večjih globalnih trgovcih. 𝒁𝒂 𝒕𝒊𝒔𝒕𝒆, 𝒌𝒊 𝒂𝒑𝒍𝒊𝒌𝒂𝒄𝒊𝒋𝒆 𝒏𝒊𝒎𝒂𝒋𝒐 𝒂𝒍𝒊 𝒋𝒆 𝒏𝒆 ž𝒆𝒍𝒊𝒋𝒐, 𝒃𝒐𝒅𝒐 𝒗𝒔𝒆 𝒐𝒃𝒔𝒕𝒐𝒋𝒆č𝒆 𝒖𝒈𝒐𝒅𝒏𝒐𝒔𝒕𝒊 š𝒆 𝒗𝒆𝒅𝒏𝒐 𝒗𝒆𝒍𝒋𝒂𝒍𝒆 𝒔 𝒇𝒊𝒛𝒊č𝒏𝒐 𝑷𝒊𝒌𝒂 𝒌𝒂𝒓𝒕𝒊𝒄𝒐," so zapisali na njihovi Linkedin strani.

Kot pionirji in vodilni na področju lojalnostnih kartic v Sloveniji, saj ima vsaj eno Pika kartico praktično vsako gospodinjstvo, so z novo shemo želeli nagraditi najbolj zveste kupce, ki jim bodo zdaj omogočali hitrejše nagrajevanje nakupov. S tem namenom so 𝒑𝒓𝒆𝒑𝒐𝒍𝒐𝒗𝒊𝒍𝒊 𝒕𝒓𝒂𝒋𝒂𝒏𝒋𝒆 𝒃𝒐𝒏𝒊𝒕𝒆𝒕𝒏𝒆𝒈𝒂 𝒐𝒃𝒅𝒐𝒃𝒋𝒂 𝒔 6 𝒏𝒂 3 𝒎𝒆𝒔𝒆𝒄𝒆 𝒊𝒏 𝒑𝒓𝒊𝒍𝒂𝒈𝒐𝒅𝒊𝒍𝒊 𝒍𝒆𝒔𝒕𝒗𝒊𝒄𝒐 𝒏𝒂𝒈𝒓𝒂𝒅. Pripravili so tudi 𝒎𝒆𝒔𝒆č𝒏𝒆 𝒊𝒛𝒛𝒊𝒗𝒆 𝒛𝒂 𝒐𝒔𝒗𝒂𝒋𝒂𝒏𝒋𝒆 𝒅𝒐𝒅𝒂𝒕𝒏𝒊𝒉 𝒑𝒊𝒌, ki jih bodo uporabniki aktivirali v aplikaciji Moj M. Poleg obstoječih ugodnosti so dodali nove, ena izmed aktivnosti, ki prihaja je 𝑴𝒐𝒋𝒂 𝒊𝒛𝒃𝒊𝒓𝒂, ki bo omogočala izbiro 10 izdelkov in nakupovanje le-teh po ugodnejši ceni več mesecev. 
 
Vse spremembe so bile skrbno analizirane in načrtovane s strani več oddelkov v Mercatorju, od Pika ekipe, marketinga, poslovne inteligence, IT, ki so vsi skupaj delovali pod okriljem vodstva Mercatorja, zahvala pa gre tudi digitalni ekipi Fortenova grupa ter MultiPlus Card. 

Več informacij o novi, prenovljeni Piki si lahko preberete na: https://lnkd.in/dV8m-uQM