"Ugodnosti bodo zdaj hitreje dostopne in zbrane na enem mestu, v 𝒎𝒐𝒃𝒊𝒍𝒏𝒊 𝒂𝒑𝒍𝒊𝒌𝒂𝒄𝒊𝒋𝒊 𝑴𝒐𝒋 𝑴 na pametnem telefonu, kar je trend pri vseh večjih globalnih trgovcih. 𝒁𝒂 𝒕𝒊𝒔𝒕𝒆, 𝒌𝒊 𝒂𝒑𝒍𝒊𝒌𝒂𝒄𝒊𝒋𝒆 𝒏𝒊𝒎𝒂𝒋𝒐 𝒂𝒍𝒊 𝒋𝒆 𝒏𝒆 ž𝒆𝒍𝒊𝒋𝒐, 𝒃𝒐𝒅𝒐 𝒗𝒔𝒆 𝒐𝒃𝒔𝒕𝒐𝒋𝒆č𝒆 𝒖𝒈𝒐𝒅𝒏𝒐𝒔𝒕𝒊 š𝒆 𝒗𝒆𝒅𝒏𝒐 𝒗𝒆𝒍𝒋𝒂𝒍𝒆 𝒔 𝒇𝒊𝒛𝒊č𝒏𝒐 𝑷𝒊𝒌𝒂 𝒌𝒂𝒓𝒕𝒊𝒄𝒐," so zapisali na njihovi Linkedin strani.
Kot pionirji in vodilni na področju lojalnostnih kartic v Sloveniji, saj ima vsaj eno Pika kartico praktično vsako gospodinjstvo, so z novo shemo želeli nagraditi najbolj zveste kupce, ki jim bodo zdaj omogočali hitrejše nagrajevanje nakupov. S tem namenom so 𝒑𝒓𝒆𝒑𝒐𝒍𝒐𝒗𝒊𝒍𝒊 𝒕𝒓𝒂𝒋𝒂𝒏𝒋𝒆 𝒃𝒐𝒏𝒊𝒕𝒆𝒕𝒏𝒆𝒈𝒂 𝒐𝒃𝒅𝒐𝒃𝒋𝒂 𝒔 6 𝒏𝒂 3 𝒎𝒆𝒔𝒆𝒄𝒆 𝒊𝒏 𝒑𝒓𝒊𝒍𝒂𝒈𝒐𝒅𝒊𝒍𝒊 𝒍𝒆𝒔𝒕𝒗𝒊𝒄𝒐 𝒏𝒂𝒈𝒓𝒂𝒅. Pripravili so tudi 𝒎𝒆𝒔𝒆č𝒏𝒆 𝒊𝒛𝒛𝒊𝒗𝒆 𝒛𝒂 𝒐𝒔𝒗𝒂𝒋𝒂𝒏𝒋𝒆 𝒅𝒐𝒅𝒂𝒕𝒏𝒊𝒉 𝒑𝒊𝒌, ki jih bodo uporabniki aktivirali v aplikaciji Moj M. Poleg obstoječih ugodnosti so dodali nove, ena izmed aktivnosti, ki prihaja je 𝑴𝒐𝒋𝒂 𝒊𝒛𝒃𝒊𝒓𝒂, ki bo omogočala izbiro 10 izdelkov in nakupovanje le-teh po ugodnejši ceni več mesecev.
Vse spremembe so bile skrbno analizirane in načrtovane s strani več oddelkov v Mercatorju, od Pika ekipe, marketinga, poslovne inteligence, IT, ki so vsi skupaj delovali pod okriljem vodstva Mercatorja, zahvala pa gre tudi digitalni ekipi Fortenova grupa ter MultiPlus Card.
Več informacij o novi, prenovljeni Piki si lahko preberete na: https://lnkd.in/dV8m-uQM