Hrvaška: Cedevita začela kampanjo: "21 dni optimizma"

AKTUALNO

Regionalne

04.12.2023

Cedevita je na svoji izobraževalni platformi:" Bodi DOBER. Bodi CE", začenja s kampanjo »21 dni optimizma«, v kateri spodbuja državljane, da z vsakdanjimi malenkostmi in majhnimi dobrimi dejanji prebudijo optimizem v sebi in okolici, akcijo pa so podprli: psihologinji Maja Vučić in Gabrijela Ištuk ter pisatelj Bruno Šimleša.

Cedevita je začela akcijo "21 dni optimizma", v kateri državljane spodbuja, da z majhnimi vsakodnevnimi dobrimi dejanji naredijo nekaj lepega za svoje bližnje in sebe. Raziskava, ki jo je izvedla Cedevita v sodelovanju z agencijo Ipsos, je potrdila, da 77 % ljudi na Hrvaškem meni, da je optimizem pomemben in da jim pomaga ohranjati duševno zdravje. Strokovnjaki se strinjajo, da prav majhna dejanja prijaznosti vplivajo na našo samozavest, občutek boljšega dosežka in motivacije. Akcijo 21 dni optimizma sta podprla tudi bloger Domagoj Jakopović Ribafish in vplivnica Matea Frajsberger.

»Mladi se danes bolj kot kdaj koli prej zavedajo potrebe po skrbi za duševno zdravje. Zaradi različnih pritiskov iz okolja in nerealnih pričakovanj do sebe in svojega okolja se pri njih rado razvije anksioznost in depresija, ki lahko bistveno poslabšata kakovost njihovega življenja. Zato je pomembno, da se naučite ljubiti in sprejemati sebe, si postavljati realna pričakovanja in zahteve ter povečati svojo odpornost, da se boste znali učinkovito in zdravo soočiti z vsemi izzivi ter biti na koncu optimistični in zadovoljnih ljudi,« je povedala Maja Vučić, specializirana profesorica psihologije za področje kognitivno-vedenjske terapije.

Platforma je nastala pred tremi leti in na enem mestu ponuja nasvete ustreznih strokovnjakov, kako poskrbeti za svoje duševno zdravje.

»Ko smo začeli s to spletno stranjo, smo izvedli raziskavo, ki je pokazala, da je optimizem pravi varuh našega duševnega zdravja in to nas je motiviralo, da o pomenu duševnega zdravja spregovorimo prek blagovne znamke Cedevita, ki je vseprisotna v domovih po vsej Hrvaški in ima optimističen pristop do življenja. Ponosni smo, da so našo pobudo, da smo gonilo sprememb v družbi, prepoznali številni strokovnjaki, ki želijo s svojimi nasveti skupaj z nami ozaveščati o pomenu duševnega zdravja. S kampanjo »21 dni optimizma« želimo spodbuditi državljane, da optimizem in dobra dela postanejo dobra navada,« je v imenu blagovne znamke Cedevita povedala Tihana Moškatelo, vodja razvoja blagovne znamke Cedevita.

Akcija »21 dni optimizma« se zaključuje 21. decembra, dnevnim izzivom pa se lahko občani "prepustijo" na spletni strani www.budidobrobudice.com/21-dan-optimizma.

Vir/Foto: Atlantic Grupa