10. jubilej Lidlove korporativne revije - Preprosto

AKTUALNO

Slovenija

13.11.2023.

Z novembrom je izšla Lidlova revija Preprosto, ki združuje slastne praznične recepte, navdihujoče zgodbe ter preproste predloge za ustvarjanje in praznično okrasitev.

V njej ne manjkajo niti zgodbe Lidlovk in Lidlovcev ter ideje za preživljanje prostega časa. Letos revija praznuje že 10. let izhajanja, v tem času pa je prejela tudi številne domače in mednarodne nagrade s področja vsebinskega marketinga.

Združuje domačnost in Lidlovo kakovost

Kot to za revijo že običajno, je tudi tokratna številka nastala v sodelovanju s slovenskimi avtorji, z vsebinami pa si v Lidlu Slovenija prizadevajo za aktualnost, lokalnost, svežino, preprostost, nadpovprečno kakovost, zanimivost in povezanost s ponudbo kakovostnih izdelkov, ki so kupcem na voljo v Lidlovih trgovinah. Revija je že od prve številke posebna, saj navdihujoče in nevsiljivo predstavlja Lidlovo ponudbo in podjetje, pri tem pa je vsebina avtorsko delo slovenskih gastronomskih navdušencev in vplivnežev. Tudi tokratno številko so tako ustvarjali številni slovenski ustvarjalci: fotografi, stilisti, ilustratorji, Lidlovi ambasadorji in tudi Lidlovi zaposleni.

Prva tovrstna korporativna revija v Sloveniji

Revija je prvič izšla leta 2014, ko se je pokazala priložnost za kakovostno tiskano revijo, saj je večina trgovcev izdelovala le klasične promocijske letake. »V Lidlu Slovenija smo verjeli, da je edina pot do dolgoročnega uspeha ta, da ustvarimo za naše kupce nekaj tako relevantnega, da bi to želeli tudi kupiti. In zato je bilo pomembno, da je revija resnično nadpovprečno kakovostna,« pravijo v Lidlu Slovenija. Preprosto je bila v Sloveniji torej prva tovrstna korporativna revija – cena 1,49 evra je simbolična in je vse od takrat ostala nespremenjena. Da je med Lidlovimi kupci zelo priljubljena, priča tudi dejstvo, da je vsako leto tudi skoraj razprodana.

Številke so navdihujoče
V tem času je izšlo že 10 prazničnih številk Preprosto, dodatno pa še štiri pomladno-poletne številke. V okviru revije Preprosto prazniki je med drugim: izšlo že več kot 1000 strani »preproste« vsebine, bilo zbranih več kot 470 izvirnih receptov, od tega je bilo pripravljenih več kot 240 slaščic, sodelovalo 182 ustvarjalcev, bilo predlaganih 130 stvari, ki jih lahko izdelamo doma.

Večkrat nagrajena

Revija Preprosto je med največkrat nagrajenimi slovenskimi revijami. V preteklosti se je na tekmovanju Content Marketing Awards v ZDA uvrstila med tri najboljše trgovinske medije leta po mnenju mednarodne žirije. V letih 2019 in 2017 je na tem tekmovanju celo zmagala v omenjeni kategoriji, prejela pa je tudi številne druge pohvale in nagrade v tujini in Sloveniji. Revijo v Lidlu Slovenija pripravljajo skupaj z izvršnim urednikom Nenadom Senićem iz agencije, PM, poslovni mediji, ki je bil leta 2019 za to delo v Veliki Britaniji nominiran za urednika leta.