ZDA: Coca-Cola je predstavila sok, razvit s pomočjo umetne inteligence

AKTUALNO

Svetovne

16.09.2023

Iz Coca-Cole so napovedali lansiranje omejene izdaje soka Coca-Cola Zero Sugar "Y3000", ki so ga razvili na podlagi podatkov, zbranih z umetno inteligenco in povratnih informacij strank.

Po navedbah iz podjetja ima Coca‑Cola Y3000 Zero Sugar enako "futuristično in optimistično" vizualno identiteto. Dizajn, ustvarjen v sodelovanju z umetno inteligenco, prikazuje tekočino, ki v "razvijajočem se stanju" spreminja obliko in barvo, medtem ko svetla barvna paleta, ki vključuje vijolično, magenta in cian, dajejo obliki futurističen videz.

"Upamo, da bo Coca-Cola tudi v letu 3000 še vedno tako aktualna in osvežujoča, kot je danes, zato smo želeli raziskati, kakšen okus bi lahko imela Coca-Cola v prihodnosti. Naša platforma »True Magic« predstavlja nepričakovane povezave in zato smo namenoma združili človeško in umetno inteligenco, da bi ustvarili vizijo prihodnosti podjetja," je povedala Oana Vlad, višja direktorica globalne strategije pri podjetju Coca‑Cola.

Potrošniki bodo lahko optično prebrali kodo QR na embalaži soka in dostopali do središča Coca‑Cola Creations Hub, kjer bodo lahko "pošiljali" svoje fotografije skozi filter AI "Y3000" in videli, kakšna bi lahko bila njihova prihodnost, so še sporočili iz podjetja.

Sok bo omejen čas na voljo samo na izbranih trgih, ki vključujejo Združene države, Kanado, Kitajsko, Evropo in Afriko.

Vir: esmmagazine
Foto: Coca-Cola