Glede na to, da je mesto Manchester prvo na Otoku, ko gre za ljubezen do roséja, so se pri podjetju odločili, da bodo ravno tam postavili v rosé "obarvan" pano, ki potrošnikom ponuja brezplačen vzorec vina Aldi Provence Rosé.
Zanimivo je, da reklamni pano mimoidočim ponuja vino le pri 19,2 stopinjah Celzija, ki je po mnenju strokovnjakov in ljubiteljev roséja "idealna temperatura", za uživanje.
"Vsi poznajo slogan: "It's wine o'clock" ("Ura je za vino" op.p.), mi pa smo želeli poudariti, kdaj je prava "rose temperature". Postavitev prvega reklamnega panoja za rosé na svetu s "toplo temperaturo" v Manchestru, ki je znan po dežju, je za nas velik izziv," je povedala izvršna direktorica nakupovanja pri Aldi v VB, Julie Ashfield.
Za to reklamno kampanjo so se odločili po tem, ko je Aldi zabeležil 134-odstotno rast prodaje roséja v primerjavi z letom prej. Največ so ga prodali na dan z največjim avgustovskim vročinskim valom.