Srbija/Hrvaška: Atlantic Grupa za slabih 41 milijonov evrov prevzema Strauss Adriatic

AKTUALNO

Regionalne

23.05.2023

Atlantic Grupa je oddala zavezujočo ponudbo za nakup Strauss Adriatica, ki jo je Strauss Grupa uradno sprejela.

Sklenitev poslazdaj mora potrditi samo še Komisija za varstvo konkurence Republike Srbije.

Zavezujoča ponudba temelji na skupni vrednosti transakcije v višini 40,5 milijona evrov.

Strauss je znan po kavnih znamkah Doncafe in C coffee in se s tem prevzemom pridružuje regionalnima vodilnima znamkama regije in širše, Grand kafi in Barcaffe-ju. Poleg znanih blagovnih znamk bo Atlantic prevzel tudi proizvodni obrat v industrijski coni Šimanovci pri Beogradu in 220 zaposlenih.

"Atlantic Grupa je največji proizvajalec kave v regiji jugovzhodne Evrope in vodilni v razvoju te kategorije,  prevzem pa je povsem v skladu s strateško usmeritvijo krepitve naše osnovne dejavnosti. Po potrditvi Komisije bomo z veseljem pozdravili Doncafe, C kavo in sodelavce, ki vstopajo v naš sistem. Izredno sem vesel možnosti skupne rasti in razvoja," je prevzem komentiral Mate Štetić, podpredsednik Atlantic Grupe za strateški področji Kava ter Sladko in slano.

"Veseli smo, da smo našli strateškega partnerja, ki bo enako zavzet za razvoj našega obstoječega poslovanja v Srbiji, tako naših močnih blagovnih znamk, zaposlenih kot same kategorije kave. Ponosni smo na dosedanje rezultate, ki smo jih dosegli kot podjetje, in prepričani smo, da bo Atlantic Grupa po odobritvi regulatornih organov nadaljevala z uspešnim razvojem integriranega poslovanja s kavo na srbskem trgu," je povedal Siniša Daničić, generalni direktor Strauss Adriatic.

Atlantic Grupa namerava veliko vlagati v razvoj kavne dejavnosti, tako v proizvodnjo kot v razvoj tehnologije in blagovnih znamk, njihovega produktnega portfelja in komuniciranja,tako v segmentih maloprodaje in HoReCa.

Sporočili so, da so prednostne naloge razvoj ključnih produktnih kategorij: kava, čokolada ter sladko-slani prigrizki, delikatesni namazi in brezalkoholne pijače ter organski napredek tudi s prevzemi močnih blagovnih znamk v teh kategorijah. To so osnova razvojne strategije družbe.

Najnovejša pridobitev je pomemben korak na poti k uresničevanju strategije, poleg tega pa prispeva k rasti kategorije kave v Srbiji in regiji ter krepitvi konkurenčnosti regionalne industrije kave in lokalnih blagovnih znamk, menijo v podjetju.