Novi okusi vključujejo Jaffa Biscuit, Biscuit in Caramel ter se pridružujejo Aldijevi "vojski" izdelkov lastnih blagovnih znamk.
Giles Hurley, generalni direktor Aldija v VB, je aprila za mesečnik The Grocer povedal, da bodo še naprej spremljali vodilne blagovne znamke pri razvoju svojih izdelkov lastne zasebne blagovne znamke, da bi tako lahko ponudili kupcem cenejše cenejše nadomestke uveljavljenim blagovnim znamkam.
Vsak dan v aprilu je skupina potrošnikov preverjala in primerjala cene 39 priljubljenih živil. Raziskava skupine je pokazala, da lahko kupci prihranijo kar 17,34 GBP (britanskih funtov) v primerjavi z najdražjim supermarketom Waitrose za isto košarico izdelkov.
"Pri Aldiju verjamemo, da je dostop do visokokakovostne hrane in pijače pravica, ne privilegij. Stranke želijo vedeti, da dobivajo visokokakovostne izdelke po najboljših možnih cenah," je povedala Julie Ashfield, direktorica nabave pri Aldiju.