Začetek jeseni so se zabavni Minioni vrnili v trgovine Tuš, kar so javnosti s pomočjo agencije AV Studio sporočili preko vrtečega se junaka na velikem oglasnem plakatu.
Podjetje Engrotuš je po lanskoletni uspešni akciji z Minioni na prodajne police in tudi ulice vrnilo rumene junaki, a tokrat v razširjeni različici. Poleg plišastih Minionov so kupce pričakali tudi drugi zanimivi in praktični izdelki, s katerimi so si otroci popestrili svoj vsakdan in vstop v novo šolsko leto. »Ker se ti od Minionov letos zrola, kot pravi osrednji naslov akcije, je vrteči se rumeni junak na velikem oglasnem plakatu ravno pravšnja kreativna rešitev za pritegnitev pozornosti,« so za MM povedali v Tušu.
Akcija »Podpiramo žensko moč«, ki sta jo ustvarila agencija Luna \TBWA in naročnik Lidl Slovenija je v času glasovanja dobila 348 všečkov, »Povezani zmoremo čudeže« agencij Pristop in Renderspace ter naročnika Telekom Slovenije pa 251 všečkov. Četrto mesto pripada akciji »Samo fantastičen okus zelenjave« agencije Luna \TBWA in Atlantic Droge Kolinske za veganske namaze Argeta, na peto mesto pa se je uvrstila prav posebna akcija »Vse za vrt« agencije Herman&partnerji in M-tehnike, saj so običajen obcestni plakat spremenili v velikansko lopato.
Uspešna izvedba 14.MM-ove akcije
Uredništvo Marketing magazina MM-ovo akcijo leta izbira od leta 2009. Takrat je zmagala akcija »Zaposlili smo slona«, ki so jo za Perutnino Ptuj pripravili v agenciji Futura DDB. V prvih letih je oglase ocenjevala MM-ova žirija kreativnih direktorjev, nato pa smo glas prepustili ljudstvu.
Število objavljenih akcij v že tradicionalnem izboru MM-ove akcije leta iz leta v leto raste, v letošnji izvedbi pa smo opazili precej manj glasov v primerjavi z lanskim.
Morda pa jo prihodnje leto preselijo na družbeno omrežje TikTok, so zapisali na njihovi spletni strani.