Lavazza: "V Slovenijo prinašamo pristno kulturo pitja espresso kave"

Slovenija

11.11.2022

Lavazza že več kot 125 let, vse od ustanovitve podjetja, stremi k zagotavljanju najboljše možne kavne izkušnje v vseh njenih oblikah, tako da lahko trenutek užitka s popolnim izdelkom ponudi kadarkoli v dnevu. 
 
 
Kljub temu da je turška kava najbolj pogost način priprave kave v Sloveniji, Lavazza na slovenskem trgu poudarja kulturo pitja espresso kave. Poznavanje izdelka, trajnost in inovativnost so vrednote, s pomočjo katerih to kulturo, izraženo v vsaki od več kot 30 milijard skodelic espressa, ki jih letno postrežejo po svetu, Lavazza uspešno deli tudi v Sloveniji. 
 
Lavazza je dokaz izjemne zgodbe o uspehu, katere cilj je še naprej nuditi najboljšo možno kavo v vseh oblikah, z osredotočanjem na vse vidike dobavne verige – od izbire surovine do izdelka v skodelici.
 
"Skrb, predanost in strast so vrednote, ki so v središču vsake skodelice naše kave. Vsakodnevno prizadevanje za odličnost se izraža v poznavanju izdelka, načinov priprave in oblik, v katerih naš izdelek tudi postrežemo. Naš cilj je zadovoljiti okuse vseh ljubiteljev kave, pri čemer vedno zagotavljamo pravo mešanico tradicije in inovacij,” izpostavlja Massimo Pepe, direktor Lavazze za Vzhodno Evropo in izvozne trge. 
 
Vodilni akter na svetovnem trgu kave
 
Skupina Lavazza je danes eden od vodilnih akterjev na svetovnem trgu kave, s prometom v višini več kot 2,3 milijarde evrov in portfeljem vrhunskih blagovnih znamk, kot so Lavazza, Carte Noire, Merrild in Kicking Horse. Prizadeva si za boljši svet in nudi izdelke vrhunske kakovosti, pridobljene s trajnostnim modelom, ki temelji na inovacijah, zanosu in strokovnem znanju. Nenehne inovacije so bistvene tudi za naložbe, zaradi katerih se je skupina v zadnjih letih učinkoviteje, prožneje in hitreje odzivala na nenehno razvijajoči se trg. Deluje v vseh panogah in posluje na 140 trgih, ima devet proizvodnih obratov v šestih državah in več kot 4.200 sodelavcev po vsem svetu.
 
Prek različnih distribucijskih kanalov do slehernega ljubitelja kave
 
Tudi v Sloveniji je Lavazza že prisotna v več različnih segmentih. V maloprodajnem se osredotoča na optimizacijo portfelja izdelkov, ki so končnemu kupcu na voljo v naši regiji, a hkrati vlaga tudi v koncept bližine do lokalnih kupcev. Tako ponudba izdelkov postaja dostopnejša vse bolj ozaveščenemu potrošniku kave.
 
V Lavazzi ugotavljajo, da trg pisarniških kavnih aparatov in kavnih prodajnih avtomatov v Sloveniji še ni povsem razvit, ima majhen delež premium segmenta, a hkrati izjemen potencial za prihodnost. Cilj je širjenje pristne kulture pitja kave s pomočjo močnega položaja, ki ga italijanska blagovna znamka že ima. 
 
Ključno vlogo pri izpopolnjevanju lokalnih strategij Lavazza daje tesnemu sodelovanju z lokalnimi partnerji in doseganju vodilnega položaja na trgu. K temu dodaja tudi nadaljnje spodbujanje izobraževanja o pitju kave espresso.
 
Massimo Pepe, direktor Lavazze za Vzhodno Evropo in izvozne trge: "V Sloveniji se nam zdi pomembno spodbujati kulturo pitja kave na eni strani in krepiti dostopnost izdelkov na drugi z namenom, da bi zagotovili neposredno povezavo z lokalnimi potrošniki in izboljšali pozicioniranje naše blagovne znamke. Tesno sodelovanje z zanesljivimi lokalnimi partnerji, kot sta Orbico (za maloprodajo in gostinske storitve) in Dac Projekt (za pisarniške kavne aparate in prodajne avtomate), ekskluzivna distributerja v Sloveniji, je ključno za doseganje naših ciljev. Zagotavljajo namreč individualne pristope in ustrezne poslovne rešitve v skladu z najnovejšimi lokalnimi trendi in potrebami.” 
 
Že 127 let inovativnega delovanja
 
Leta 1895 se je v italijanskem Torinu začela pustolovščina ustanovitelja podjetja Luigija Lavazze, ki je izumil recept za uspeh – koncept kavnih mešanic je povzročil pravo revolucijo v kulturi pitja kave ter jo iz Italije razširil po vsem svetu.
 
V prvih desetletjih 20. stoletja je Lavazza postala prvo podjetje, ki je distribuiralo kavo v zapečatenih vrečkah s svojim logotipom. Leta 1946 je predstavila svojo prvo vakuumsko pločevinko, kasneje pa še prvo vakuumsko embalažo v obliki opeke.
 
V osemdesetih letih je postala prvo italijansko podjetje, ki je proizvajalo in tržilo sisteme espressa na osnovi kapsul. Lavazza je svojo prvo podružnico odprla leta 1982 v Parizu, kar je bil začetek širitve v tujino: iz Italije v Evropo, da bi danes dosegla mednarodni doseg in se utrdila kot prava svetovna blagovna znamka.