
Nagrada temelji na veliki letni anketi, ki jo izvaja platforma JoomBoos v sodelovanju z Ipsosom, v kateri analizirajo stališča, navade in znamke, ki jih generacija Z na Hrvaškem ocenjuje kot najbolj kul.
Na praznovanju 10. obletnice JoomBoosa in objavi rezultatov raziskave je nagrade v imenu Zvijezde prevzela Lidija Đukić, višja vodja blagovne znamke Zvijezde, ki je poudarila pomen prepoznavanja generacije potrošnikov, ki postavlja nove trende in ne sprejema kompromisov.
»Biti 'kul' danes pomeni biti pristen, razumeti mlade in z njimi deliti iste vrednote. Generacija Z to prepoznava in to je za nas največja potrditev, da razmišljamo in delamo v pravi smer,«je dejala.
Ko gre za Jano, ki je bila vseh 10 let prva izbira mladih, njihova nenehna izbira potrjuje, da je zanje več kot le izdelek, simbol pozitivne energije in blagovna znamka, ki ji zaupajo.
»Ta nagrada je pomembna, ker odraža resnične preference najvplivnejše in najdigitalnejše generacije. Blagovne znamke, ki jih izbira generacija Z, nosijo močno sporočilo, oblikujejo trende, spreminjajo trg in določajo, kaj je »kul« danes in jutri, Jana pa je znova dokazala, da je njihova prva izbira,« je poudarila Maja Vresk Bodalec, direktorica skupine Jamnica Brands and Beverages v skupini Fortenova.

Vir/Foto: Fortenova Linkedin


