Tekmovanje s koreninami v skupnosti
Začetek tekmovanja sega v leto 2012, ko je bila spletna prodaja daleč od norme, spletni trgovci pa res posebni primeri ljudi, ki vztrajno garajo, eksperimentirajo in poskušajo uloviti tisti uvodni zagon, ki ga je naša panoga nujno potrebovala. Prva izdaja, takrat še pod imenom Spletni trgovec leta, je bila bolj podobna delavnici kot formalnemu tekmovanju. Bila je ambiciozna pobuda, katere cilj je bil združiti prvo generacijo spletnih trgovcev, da bi si izmenjali znanje, izkušnje in najboljše prakse, pridobljene z izkušnjami kot tudi z napakami.

Kar se je začelo kot domiselna ideja, je hitro potrdilo svojo vrednost. Slovenski trgovci so dogodek sprejeli z navdušenjem in skupnost je hitro rasla. Leta 2016 se je pobuda razširila tudi na Hrvaško z Jeftinije! in tekmovanjem Web Trgovac Godine, kar je pomenilo velik preskok tako v obsegu kot v relevantnosti. Z vsakim letom se je tekmovanje Web Retailer Award razvijalo, nagrajevali smo izjemne spletne trgovce, pripomogli k njihovi rast s strokovnimi komentarji in analizami in ne nazadnje smo prispeli do nastanka E-commerce Day. Prve večje regionalne konference za navdušence nad svetom spletne prodaje.

Združevanje in rast nad pričakovanji
Naravni naslednji korak je bila širitev tekmovanja še naprej. Kot del skupine Heureka Group in s prisotnostjo portala Idealno! v Srbiji, je tekmovanje leta 2022 odprlo vrata tudi srbskim trgovcem. Ta širitev je utrdila Web Retailer Award kot največje tekmovanje v spletni prodaji v naši regiji.

»Želeli smo se vrniti k bistvu, zakaj se je to tekmovanje sploh začelo: podpreti, prepoznati odličnost in povzdigniti spletne trgovce,« je povedal David Čreslovnik, direktor Ceneje!.

Vendar je hitra rast s seboj prinesla tudi premislek. Organizatorji so ugotovili, da je postalo vse težje ohranjati intimni, skupnostni duh, ki je zaznamoval prva leta tekmovanja. V letu 2024 je tako padla odločitev, da se tekmovanje namerno ponovno osredotoči izključno na slovenske in hrvaške trgovce, in se poskusi obnoviti tesnejšo ter bolj aktivno skupnost.

Prenovljena vizija za prihodnost
V letu 2025 je bil Web Retailer Award prenovljen od temeljev - z osveženo identiteto, preoblikovano strukturo ocenjevanja in še boljšimi/lepšimi nagradami. S posodobitvami si tekmovanje prizadeva:
- Prepoznati in nagraditi odličnost spletnih trgovin Jadrana.
- Proslaviti odličnost s transparentnim in učinkovitim ocenjevanjem.
- Okrepiti občutek skupnosti med trgovci.
- Zagotoviti, da Web Retailer Award ostane trajen in spoštovan steber industrije.

»Želimo, da naša blagovna znamka še vrsto let ostane osrednji e-commerce dogodek v naši regiji in da naše nagrade tudi odražajo odličnost, ki jo dosegajo spletni trgovci.« zaključuje misel David Čreslovnik.

Prijave so odprte
Sodelovanje na tekmovanju Web Retailer Award je popolnoma brezplačno, kar potrjuje zavezanost dogodka dostopnosti in gradnji skupnosti. Nagrade, ki jih lahko osvoji trgovci so na ravni kategorije (primer: Najboljši trgovec v kategoriji: Sport), na ravni velikosti poslovanja (primer: Najboljši Certified Shop: Medium size shop), Najboljši v regiji, in še razne dodatne nagrade. Rok za oddajo prijave je 15. Januar.

Več informacij in prijavni obrazec so na voljo na: www.webretaileraward.com

Vir/Foto: ceneje.si