Do leta 2027 bodo vse izdele Babybel proizvajali na petih industrijskih lokacijah in distribuirali v 50 državah, na voljo ša bodo v embalaži iz odgovorno pridobljenega papirja.
Ta poteza predstavlja odločilno prelomnico k cilju skupine, da do leta 2030 doseže 100 % embalaže, pripravljene za recikliranje ali domače kompostiranje, so sporočili iz podjetja.
"Z več kot dvema milijardama porcij, prodanih po vsem svetu vsako leto ima razvoj konkreten globalni vpliv. Prehod na reciklirano papirnato embalažo predstavlja odločilen mejnik v trajnostni preobrazbi Babybela. Odraža našo zavezanost inovacijam brez kompromisov glede kakovosti ali varnosti hrane, hkrati pa pospešuje zmanjšanje ekološkega odtisa," je dejala Linda Neu, globalna direktorica blagovne znamke Babybel.
"Prehod Babybela na papirnato embalažo predstavlja pravi tehnični in industrijski izziv. Ne gre le za zamenjavo enega materiala z drugim, treba je ponovno premisliti o celotnem sistemu zaščite, da bi zagotovili kakovost in varnost izdelka od proizvodnje do porabe. Naš cilj je potrošnikom ponuditi enako ikonično in prijetno izkušnjo, hkrati pa izpolniti njihova pričakovanja glede trajnosti in praktičnosti, z embalažo, ki je okolju prijazna in popolnoma prilagojena življenjskemu ciklu izdelka," je dodala Delphine Chatelin, direktorica raziskav in razvoja pri Bel Group.
S komercialno uvedbo nove papirnate embalaže so začeli v Združenem kraljestvu, Združene države Amerike, Kanada in Severna Evropa naj bi sledile leta 2026, preden se bo leta 2027 začela globalna uvedba na vseh 50 trgih.
Vir/ Foto: Bel Group


