SLO bocni levo
SLO bocni desno

Effie® Slovenija 2025: Nagrajene najbolj učinkovite marketinške kampanje

Slovenija

10.12.2025

Na zaključni slovesnosti Effie® Slovenija 2025 so bile med 20 finalnimi deli podeljene 3 zlate, 2 srebrni in 6 bronastih Effie nagrad za marketinško učinkovitost.Podelili so tudi dve posebni nagradi - Petrolova nagrada za Neustavljive Effie začetnike in nagrada študentske žirije Effie. Posebna priznanja pa so prejeli tudi najbolj učinkoviti oglaševalec, agencija in znamka.

O Effie Slovenija 
 
Nagrada Effie temelji na licenčnem dogovoru z  EFFIE Worldwide, Inc. Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc. jih je prvič podelilo leta 1968 in se trenutno izvaja v mednarodni mreži s kar 58 programi. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji nagrado Effie podeljuje od leta 2002 na vsaki dve leti, letos že enajstič zapored. Poslanstvo Effie je vodenje, navdihovanje in spodbujanje odličnih marketinških praks, ki so učinkovite in uspešne. Prepoznava in nagrajuje najpomembnejše dosežke v  marketingu in tržnem komuniciranju. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med marketinškimi aktivnostmi ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.

Letošnja svečana podelitev Effie nagrad je potekala v Stanovski dvorani na Ljubljanskem gradu, v 
organizaciji SOZ – Slovenske oglaševalske zbornice. Pod sloganom ®Ideje, ki delujejo! so bile 
podeljene nagrade najpomembnejšim slovenskim dosežkom v marketingu – izjemnim marketinškim 
kampanjam, ki so pokazale in dokazale svojo učinkovitost in uspešnost ter tako prispevajo k uspehu 
znamk. 

Ob podelitvi nagrad je predsednica Effie Slovenija 2025, Špela Žorž, o pomenu in razvoju Effie-ja v 
slovenskem prostoru: »Pri Effie sodelujem v različnih vlogah od leta 2004 in do danes sem imela 
priložnost opazovati, kako raste, se razvija, kako pridobiva na moči. Že pred nekaj leti je prevzela status najbolj zaželene nagrade v slovenski marketinški stroki. Danes obeležujemo slavnostni zaključek njene 12. izvedbe izjemnih presežkov. V Effie verjamem predvsem zato, ker dodaja konkretno vrednost temu, kar delamo - dodaja vrednost marketingu in vsem njegovim P-jem, s prav posebnim poudarkom na promociji oz. komunikaciji.« 

Rinalda Klemenčič, strokovna direktorica Effie Slovenija 2025 ob tem dodaja: »Effie Slovenija 2025 
beleži pomemben napredek: število prijav se je povečalo za 33 %, raznolikost žirij je dvignila kakovost 
presoje, delež storitvenih in B2B projektov pa je zrasel na 65 %. Effie ostaja mednarodno primerljiv, s 
sedmimi slovenskimi strokovnjaki v globalnih žirijah. Usmeritve za prihodnost vključujejo uporabo AI kot 
testa integritete prijav, aktivacijo spečih kategorij in večjo vlogo izkušenih mentorjev. Effie 2027 se začne z jasnimi cilji, merljivimi rezultati in pogumnimi marketinškimi zgodbami.« 

Na tekmovanje za Effie nagrade je bilo tokrat prijavljenih za kar tretjino več del kot v pretekli izvedbi, med prijavitelji pa so nekateri največji oglaševalci v državi. Ocenjevanje prijavljenih kampanj je potekalo pod vodstvom predsednice žirije Mojce Avšič, izvršne direktorice marketinga in prodaje v Petrolu. 

»Effie Slovenija 2025 ponovno dokazuje, da marketing svojo vlogo v podjetjih krepi takrat, ko skozi 
projekte jasno pokažemo dodano vrednost in merljive učinke. Effie ni le tekmovanje, temveč proces 
učenja in strokovne rasti. Prav zato si moramo kot stroka prizadevati, da marketing ostaja prepoznan 
kot pomemben ustvarjalec dodane vrednosti v podjetjih,« je ob predsedovanju žirije povedala Mojca 
Avšič in dodala: »Effie spremeni način, kako razmišljamo, načrtujemo in vodimo marketinške projekte. 
Ko enkrat delaš po standardih učinkovitosti, se ta pristop hitro preseli v naš vsakdan.«

 
Na podlagi dvostopenjskega sistema ocenjevanja je sedemindvajset članska prvostopenjska žirija 
najprej izbrala 20 finalistov, o nagrajencih pa je odločala enaindvajset članska drugostopenjska žirija. 

Zlate nagrade za Effie Slovenija 2025 so prejeli: 
• Oglaševalec: Mastercard Slovenija in Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije | Agencija: 
Povem | Partnerji: Mediana, CNJ, Media Publikum in Deadline  
Kampanja: Prispevaj kretnjo (kategorija Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost).
                                                                                  

• Oglaševalec: Atlantic Grupa | Agencija: Luna \TBWA | Partnerji: Media Publikum, Pro Media 
Group, Aragon in Mercator 
Kampanja: Vrnitev k dobri strani kruha (kategorija Dolgoročna učinkovitost in uspešnost) 
• Oglaševalec: NLB | Agenciji: Publicis Groupe Slovenia in Internavti | Partnerji: Media Publikum, 
Valicon in Aragon 
Kampanja: Življenje je polno priložnosti (kategorija Dolgoročna učinkovitost in uspešnost) 
 
Srebrne nagrade za Effie Slovenija 2025 so prejeli: 
• Oglaševalec: Atlantic Grupa | Agencija: Agencija 101 | Partnerji: Kreatorij, Hanger media, Pro 
Media Group in Media Publikum 
Kampanja: Tako dobra, da lahko napove prihodnost (kategorija: Umetna inteligenca (AI)) 
• Oglaševalec: Atlantic Grupa | Agencija: Luna \TBWA | Partnerji: Aragon, Valicon, Optiweb, Pro 
Media Group 
Kampanja: Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase (kategorija Dolgoročna učinkovitost in 
uspešnost).
 
Bronaste nagrade za Effie Slovenija 2025 so prejeli: 
• Oglaševalec: Atlantic Grupa | Agencija: Luna \TBWA | Partnerji: Aragon, Valicon, Optiweb, Pro 
Media Group 
Kampanja: Sem voda in nisem voda (kategorija Izdelki - pijača) 
• Oglaševalec: OTP banka | Agencija: Pristop | Partnerji: Pristop Media 
Kampanja: Združitvena kampanja OTP banke (kategorija Storitve – finance in zavarovalništvo) 
• Oglaševalec: Telekom Slovenije | Agencija: Pristop | Partnerji: Herman in partnerji, Renderspace 
Kampanja: Vedno na boljše (kategorija Storitve – telekomunikacije in IT) 
• Oglaševalec: Petrol | Agencija: Pristop in Pristop Media  
Kampanja: Neustavljivi že 80 let (kategorija Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost) 
• Oglaševalec: Telekom Slovenije | Agencija: Pristop | Partnerji: Renderspace, Herman in partnerji 
Kampanja: Vedno na boljše (kategorija Odziv na obstanek) 
• Oglaševalec: A1 Slovenija | Agencija: Shift | Partnerji: Aragon, Drom Agency 
Kampanja: Polovička za vedno (kategorija Odziv na obstanek).


 
Posebna priznanja pa so bila podeljena tudi finalistom Effie Slovenija 2025: 
 
• Oglaševalec: Mastercard Slovenija in Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije | Agencija: 
Povem | Partnerji: Mediana, CNJ, Media Publikum in Deadline  
Kampanja: Prispevaj kretnjo (kategorija Storitve – finance in zavarovalništvo) 
• Oglaševalec: Pošta Slovenije | Agencija: Pošta Slovenije | Partnerji: Smartis, Agencija Klicaj 
Kampanja: PIA – Prva AI glasovna asistentka v Sloveniji, ki razume 12 narečij (kategorija: 
Umetna inteligenca (AI)) 
• Oglaševalec: Pivovarna Laško Union | Agencija: Luna \TBWA | Partnerji: Media Publikum, Media 
24 
Kampanja: Laško Malt. Nova steklenička in način postrežbe kot izhodišče za novo pivsko 
izkušnjo in pozicijo znamke (kategorija Izdelki - pijača) 

• Oglaševalec: Atlantic Grupa | Agencija: Luna \TBWA | Partnerji: Aragon, Valicon, Optiweb, Pro 
Media Group 
Kampanja: DoNatural: tvoja notranja moč (kategorija Izdelki - pijača) 
• Oglaševalec: Atlantic Grupa | Agencija: Luna \TBWA | Partnerji: Aragon, Valicon, Optiweb, Pro 
Media Group 
Kampanja: DoNatural: tvoja notranja moč (kategorija Inovacije in tehnologija) 
• Oglaševalec: Telekom Slovenije | Agencija: Telekom Slovenije  
Kampanja: INO.LAB - Preboj s 5G zasebnimi mobilnimi omrežji (kategorija Medorganizacijski 
trgi (B2B)) 
 
• Oglaševalec: A1 Slovenija | Agencija: Shift | Partnerji: Aragon, Drom Agency 
Kampanja: Seniorji: Življenje je v penziji še bolj zabavno! (kategorija Storitve – telekomunikacije 
in IT) 
• Oglaševalec: Telekom Slovenije | Agencija: Pristop in Luna \TBWA | Partnerji: Zavod Nora, TOM 
Telefon, Neodvisen.si, Hiša iluzij 
Kampanja: Uživajmo pametno (kategorija Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost) 
• Oglaševalec: A1 Slovenija | Agencija: Shift | Partnerji: Aragon, Drom Agency 
Kampanja: Polovička za vedno (kategorija Storitve – telekomunikacije in IT).

 
V sklopu tekmovanja Effie Slovenija so na podlagi točk iz prejetih nagrad podelili priznanja najbolj 
učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in znamki: 
• Naziv najbolj učinkovitega oglaševalca Effie Slovenija 2025 je prejela družba Atlantic 
Grupa. 
• Najbolj učinkovita agencija Effie Slovenija 2025 je agencija Luna \TBWA. 
• Najbolj učinkovita znamka Effie Slovenija 2025 pa je Mastercard. 
 
Podeljena je bila tudi posebna nagrada - Petrolova nagrada za Neustavljive Effie začetnike, 
namenjena novim in povratnim prijaviteljem, ki so pokazali izjemno iniciativo in zmožnost dokazovanja 
marketinške učinkovitosti.  
Prejela jo je kampanja Največja sreča je tista, ki jo prinesejo ljudje, oglaševalca Loterija Slovenije, 
v sodelovanju z agencijo Shift. 
 

Tretjič podelili študenstke nagrade

Že tretjič v zgodovini slovenske tekme za Effie nagrade je zmagovalca razglasila tudi študentska žirija Effie. Zmagovalca so izbrali iz 5 najbolje ocenjenih del. Nagrado študentske žirije Effie je prejela kampanja Vrnitev k dobri strani kruha, oglaševalca Atlantic Grupa in agencije Luna \TBWA. 

 
P.S. Dvanajsta izvedba Effie Slovenija se bo uradno zaključila z izidom Effie Zbornika finalistov in nagrajencev, v katerem bodo združene vse nagrajene kampanje. Izšel bo spomladi 2026 in predstavlja 
nepogrešljiv in referenčen vir znanj in spoznanj s področja marketinga. 

Vir/Foto: Effie® Slovenija 2025 (Žiga Intihar)