| O Effie Slovenija |
Letošnja svečana podelitev Effie nagrad je potekala v Stanovski dvorani na Ljubljanskem gradu, v
organizaciji SOZ – Slovenske oglaševalske zbornice. Pod sloganom ®Ideje, ki delujejo! so bile
podeljene nagrade najpomembnejšim slovenskim dosežkom v marketingu – izjemnim marketinškim
kampanjam, ki so pokazale in dokazale svojo učinkovitost in uspešnost ter tako prispevajo k uspehu
znamk.
Ob podelitvi nagrad je predsednica Effie Slovenija 2025, Špela Žorž, o pomenu in razvoju Effie-ja v
slovenskem prostoru: »Pri Effie sodelujem v različnih vlogah od leta 2004 in do danes sem imela
priložnost opazovati, kako raste, se razvija, kako pridobiva na moči. Že pred nekaj leti je prevzela status najbolj zaželene nagrade v slovenski marketinški stroki. Danes obeležujemo slavnostni zaključek njene 12. izvedbe izjemnih presežkov. V Effie verjamem predvsem zato, ker dodaja konkretno vrednost temu, kar delamo - dodaja vrednost marketingu in vsem njegovim P-jem, s prav posebnim poudarkom na promociji oz. komunikaciji.«
Rinalda Klemenčič, strokovna direktorica Effie Slovenija 2025 ob tem dodaja: »Effie Slovenija 2025
beleži pomemben napredek: število prijav se je povečalo za 33 %, raznolikost žirij je dvignila kakovost
presoje, delež storitvenih in B2B projektov pa je zrasel na 65 %. Effie ostaja mednarodno primerljiv, s
sedmimi slovenskimi strokovnjaki v globalnih žirijah. Usmeritve za prihodnost vključujejo uporabo AI kot
testa integritete prijav, aktivacijo spečih kategorij in večjo vlogo izkušenih mentorjev. Effie 2027 se začne z jasnimi cilji, merljivimi rezultati in pogumnimi marketinškimi zgodbami.«
Na tekmovanje za Effie nagrade je bilo tokrat prijavljenih za kar tretjino več del kot v pretekli izvedbi, med prijavitelji pa so nekateri največji oglaševalci v državi. Ocenjevanje prijavljenih kampanj je potekalo pod vodstvom predsednice žirije Mojce Avšič, izvršne direktorice marketinga in prodaje v Petrolu.
»Effie Slovenija 2025 ponovno dokazuje, da marketing svojo vlogo v podjetjih krepi takrat, ko skozi
projekte jasno pokažemo dodano vrednost in merljive učinke. Effie ni le tekmovanje, temveč proces
učenja in strokovne rasti. Prav zato si moramo kot stroka prizadevati, da marketing ostaja prepoznan
kot pomemben ustvarjalec dodane vrednosti v podjetjih,« je ob predsedovanju žirije povedala Mojca
Avšič in dodala: »Effie spremeni način, kako razmišljamo, načrtujemo in vodimo marketinške projekte.
Ko enkrat delaš po standardih učinkovitosti, se ta pristop hitro preseli v naš vsakdan.«
Na podlagi dvostopenjskega sistema ocenjevanja je sedemindvajset članska prvostopenjska žirija
najprej izbrala 20 finalistov, o nagrajencih pa je odločala enaindvajset članska drugostopenjska žirija.
Zlate nagrade za Effie Slovenija 2025 so prejeli:
• Oglaševalec: Mastercard Slovenija in Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije | Agencija:
Povem | Partnerji: Mediana, CNJ, Media Publikum in Deadline
Kampanja: Prispevaj kretnjo (kategorija Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost).
• Oglaševalec: Atlantic Grupa | Agencija: Luna \TBWA | Partnerji: Media Publikum, Pro Media
Group, Aragon in Mercator
Kampanja: Vrnitev k dobri strani kruha (kategorija Dolgoročna učinkovitost in uspešnost)
• Oglaševalec: NLB | Agenciji: Publicis Groupe Slovenia in Internavti | Partnerji: Media Publikum,
Valicon in Aragon
Kampanja: Življenje je polno priložnosti (kategorija Dolgoročna učinkovitost in uspešnost)
Srebrne nagrade za Effie Slovenija 2025 so prejeli:
• Oglaševalec: Atlantic Grupa | Agencija: Agencija 101 | Partnerji: Kreatorij, Hanger media, Pro
Media Group in Media Publikum
Kampanja: Tako dobra, da lahko napove prihodnost (kategorija: Umetna inteligenca (AI))
• Oglaševalec: Atlantic Grupa | Agencija: Luna \TBWA | Partnerji: Aragon, Valicon, Optiweb, Pro
Media Group
Kampanja: Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase (kategorija Dolgoročna učinkovitost in
uspešnost).
Bronaste nagrade za Effie Slovenija 2025 so prejeli:
• Oglaševalec: Atlantic Grupa | Agencija: Luna \TBWA | Partnerji: Aragon, Valicon, Optiweb, Pro
Media Group
Kampanja: Sem voda in nisem voda (kategorija Izdelki - pijača)
• Oglaševalec: OTP banka | Agencija: Pristop | Partnerji: Pristop Media
Kampanja: Združitvena kampanja OTP banke (kategorija Storitve – finance in zavarovalništvo)
• Oglaševalec: Telekom Slovenije | Agencija: Pristop | Partnerji: Herman in partnerji, Renderspace
Kampanja: Vedno na boljše (kategorija Storitve – telekomunikacije in IT)
• Oglaševalec: Petrol | Agencija: Pristop in Pristop Media
Kampanja: Neustavljivi že 80 let (kategorija Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost)
• Oglaševalec: Telekom Slovenije | Agencija: Pristop | Partnerji: Renderspace, Herman in partnerji
Kampanja: Vedno na boljše (kategorija Odziv na obstanek)
• Oglaševalec: A1 Slovenija | Agencija: Shift | Partnerji: Aragon, Drom Agency
Kampanja: Polovička za vedno (kategorija Odziv na obstanek).
Posebna priznanja pa so bila podeljena tudi finalistom Effie Slovenija 2025:
• Oglaševalec: Mastercard Slovenija in Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije | Agencija:
Povem | Partnerji: Mediana, CNJ, Media Publikum in Deadline
Kampanja: Prispevaj kretnjo (kategorija Storitve – finance in zavarovalništvo)
• Oglaševalec: Pošta Slovenije | Agencija: Pošta Slovenije | Partnerji: Smartis, Agencija Klicaj
Kampanja: PIA – Prva AI glasovna asistentka v Sloveniji, ki razume 12 narečij (kategorija:
Umetna inteligenca (AI))
• Oglaševalec: Pivovarna Laško Union | Agencija: Luna \TBWA | Partnerji: Media Publikum, Media
24
Kampanja: Laško Malt. Nova steklenička in način postrežbe kot izhodišče za novo pivsko
izkušnjo in pozicijo znamke (kategorija Izdelki - pijača)
• Oglaševalec: Atlantic Grupa | Agencija: Luna \TBWA | Partnerji: Aragon, Valicon, Optiweb, Pro
Media Group
Kampanja: DoNatural: tvoja notranja moč (kategorija Izdelki - pijača)
• Oglaševalec: Atlantic Grupa | Agencija: Luna \TBWA | Partnerji: Aragon, Valicon, Optiweb, Pro
Media Group
Kampanja: DoNatural: tvoja notranja moč (kategorija Inovacije in tehnologija)
• Oglaševalec: Telekom Slovenije | Agencija: Telekom Slovenije
Kampanja: INO.LAB - Preboj s 5G zasebnimi mobilnimi omrežji (kategorija Medorganizacijski
trgi (B2B))
• Oglaševalec: A1 Slovenija | Agencija: Shift | Partnerji: Aragon, Drom Agency
Kampanja: Seniorji: Življenje je v penziji še bolj zabavno! (kategorija Storitve – telekomunikacije
in IT)
• Oglaševalec: Telekom Slovenije | Agencija: Pristop in Luna \TBWA | Partnerji: Zavod Nora, TOM
Telefon, Neodvisen.si, Hiša iluzij
Kampanja: Uživajmo pametno (kategorija Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost)
• Oglaševalec: A1 Slovenija | Agencija: Shift | Partnerji: Aragon, Drom Agency
Kampanja: Polovička za vedno (kategorija Storitve – telekomunikacije in IT).
V sklopu tekmovanja Effie Slovenija so na podlagi točk iz prejetih nagrad podelili priznanja najbolj
učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in znamki:
• Naziv najbolj učinkovitega oglaševalca Effie Slovenija 2025 je prejela družba Atlantic
Grupa.
• Najbolj učinkovita agencija Effie Slovenija 2025 je agencija Luna \TBWA.
• Najbolj učinkovita znamka Effie Slovenija 2025 pa je Mastercard.
Podeljena je bila tudi posebna nagrada - Petrolova nagrada za Neustavljive Effie začetnike,
namenjena novim in povratnim prijaviteljem, ki so pokazali izjemno iniciativo in zmožnost dokazovanja
marketinške učinkovitosti.
Prejela jo je kampanja Največja sreča je tista, ki jo prinesejo ljudje, oglaševalca Loterija Slovenije,
v sodelovanju z agencijo Shift.
| Tretjič podelili študenstke nagrade Že tretjič v zgodovini slovenske tekme za Effie nagrade je zmagovalca razglasila tudi študentska žirija Effie. Zmagovalca so izbrali iz 5 najbolje ocenjenih del. Nagrado študentske žirije Effie je prejela kampanja Vrnitev k dobri strani kruha, oglaševalca Atlantic Grupa in agencije Luna \TBWA. |
P.S. Dvanajsta izvedba Effie Slovenija se bo uradno zaključila z izidom Effie Zbornika finalistov in nagrajencev, v katerem bodo združene vse nagrajene kampanje. Izšel bo spomladi 2026 in predstavlja
nepogrešljiv in referenčen vir znanj in spoznanj s področja marketinga.
Vir/Foto: Effie® Slovenija 2025 (Žiga Intihar)


