SLO bocni levo
SLO bocni desno

Zmagovalec projekta Štartaj Slovenija 2025 je linija mlečnih izdelkov brez laktoze. kmetija Pustotnik ima Hit produkt leta 2025

Slovenija

08.12.2025

Kmetija Pustotnik ima Hit produkt leta 2025 / Zmagovalec projekta Štartaj Slovenija 2025 je linija mlečnih izdelkov brez laktoze. Klasični jogurt brez laktoze, jogurt brez laktoze na grški način in okusni sadni deserti brez laktoze so izdelki, ki so pustili največji pečat v deseti sezoni Štartaj Slovenija. Kremaste teksture brez kakršnihkoli dodatkov in izjemen okus izdelkov so več kot očitno prepričali tudi zahtevnejše mlečne sladokusce

Projekt Štartaj Slovenija je v desetih sezonah postal eden od mehanizmov za podporo malim in srednjim podjetjem. V sklopu Štartaj Slovenija se je predstavilo 83 podjetij, ki so na trgovske police postavili več kot 300 izdelkov.

Jubilejna sezona potrjuje, da se v Sloveniji ohranja močan interes za lokalne izdelke, ki odražajo domače okolje, postajajo del prehranskih rutin kupcev ter prispevajo k razvoju podeželskega gospodarstva.

Kmetija Pustotnik je letos prepričala kupce in trgovskega partnerja s svojo linijo mlečnih izdelkov brez laktoze, ki jo poganjata želja po razvoju in odziv na rast prehranskih potreb. Laktozna intoleranca je ena najpogostejših oblik prehranske občutljivosti, zato evropski in tudi slovenski trg že leta beležita višje povpraševanje po izdelkih, ki ne vsebujejo mlečnega sladkorja.

Družina Pustotnik je tradicijo sirarstva nadgradila v smeri, ki združuje izkušnje, generacijsko kontinuiteto in tehnološko prilagoditev. Ob prejemu naziva HIT produkt 2025 so člani družine povedali: "Smo iskreno presenečeni in ponosni. Za največji uspeh sodelovanja v Štartaj Slovenija si poleg odličnega odziva kupcev štejemo to, da smo se v teh šestih mesecih še bolj povezali kot družina, preživeli veliko časa skupaj in rešili vse izzive, ki so nam prišli naproti."

Trgovska veriga Spar Slovenija, ki sodeluje v projektu, je pri izboru zmagovalca ocenila več parametrov, med njimi prodajo, stabilnost ponovnih nakupov, lokalni značaj izdelkov in razvojni potencial podjetja. Izvršni direktor komerciale Spar Slovenija, Uroš Lozej pojasnjuje razloge za izbor: "Pri Kmetiji Pustotnik nas je prepričal lokalni značaj, dobra prodaja s ponovljivimi nakupi ter način, kako so z uspešno generacijsko menjavo uspeli modernizirati kmetijo. Prav takšne zgodbe potrjujejo, zakaj je projekt Štartaj Slovenija tako pomemben. Z njim krepimo lokalno gospodarstvo, spodbujamo razvoj mladih podjetnikov, kupcem pa nudimo sveže domače izdelke."

Zaključek sezone Štartaj Slovenija 2025 ne pomeni zaključka prodaje. Izdelki vseh osmih ekip ostajajo na policah trgovin Interspar, kar podjetjem omogoča nadaljevanje poslovne rasti. Kupci se bodo lahko še naprej odločali za različne izdelke letošnje generacije, med njimi mlečne izdelke brez laktoze Pustotnik, brezalkoholni koktajl Drink Duck, paštete Stanonik, domači kečap Istrijanko, juhe Sita Ula, čajne mešanice Kalan ter veganske namaze Vege & Dobro. Prav tako ostaja na voljo produkt Néa Maliá, namenjen negi lasišča in brade.

Ustvarjalci izvrstnih domačih mlečnih izdelkov brez laktoze. Katarina Uršič, Nikolaj, Ana in Elizabeta Brence so družinsko tradicijo uspešno nadgradili. Odgovorili so na nove, sodobne potrebe kupcev in jim ponudili prvo domačo linijo mlečnih izdelkov brez laktoze.

Vir/Foto: Spar & POP TV