SLO bocni levo
SLO bocni desno

Italija: S.Pellegrino in Ferrari začenjata globalno partnerstvo

Svetovne

05.12.2025

V S.Pellegrinu, blagovni znamki gazirane mineralne vode v lasti podjetja Nestlé, začenjajo dolgoročno globalno partnerstvo s Ferrarijem.

Strateško zavezništvo prizadeva dvigniti pozicioniranost blagovne znamke S.Pellegrino v segmentu premium lifestyle, razširiti želijo sodelovanje z mlajšim občinstvom in izboljšati njeno globalno ponudbo, so  sporočili iz podjetja.

"S.Pellegrino in Ferrari sta globoko zakoreninjena v bogati italijanski tradiciji. To partnerstvo izkorišča njun ikonični status in kulturni pomen za spodbujanje globalne rasti, krepitev položaja S.Pellegrino kot blagovne znamke premium lifestyle in povečanje sodelovanja z mlajšim občinstvom prek pristnih in inovativnih izkušenj z blagovno znamko," je dejala Muriel Lienau, izvršna direktorica Nestlé Waters & Premium Beverages.

V okviru partnerstva bo S.Pellegrino sodeloval z ekipo Formule 1 Scuderia Ferrari HP in tekmovanjem Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, enim najbolj znanih tekmovanj v motošportu v razredu, ustanovljenem leta 1993.

Partnerstvo bo ponujalo edinstvene dejavnosti s souporabo blagovnih znamk, osredotočeno na potrošnike, od ekskluzivnih izdelkov, razvitih v sodelovanju s Ferrarijevim oblikovalskim centrom, do poglobljenih in digitalno usmerjenih izkušenj.

S.Pellegrino bo v prihodnjih letih gostil tudi vrsto globalnih dogodkov, ki bodo združili kulinarične pionirje, vizionarske oblikovalce, kulturne trendseterje in osebnosti iz sveta Formule 1.

"To partnerstvo predstavlja naraven razvoj naše nenehne ambicije za izboljšanje potrošniške izkušnje, ki temelji na skupnem prepričanju, da je življenje bogatejše, če ga živimo z globino in pomenom. Obe blagovni znamki delita strast do ustvarjanja trenutkov, ki so pomembni, trenutkov, ki jih opredeljujejo kakovost, lepota in povezanost, in to partnerstvo vabi potrošnike, da sprejmejo najboljše, kar življenje ponuja. Združili smo najboljše iz Italije, da lahko tudi vi daste vse od sebe," je dejala Elisa Gregori, globalna direktorica trženja za Nestlé Waters & Premium Beverages.

"Ferrari je vedno črpal moč iz italijanskega duha, zgrajenega na obrtništvu, lepoti in nenehnem prizadevanju za napredek. V S.Pellegrinu vidimo več kot le partnerja, vidimo odsev istih vrednot, ki nas vodijo: strast, pozornost do malenkosti in željo po izboljšanju vsake izkušnje. Tako kot S.Pellegrino izpopolnjuje vsakdanjik na način, da ga spreminja v nekaj posebnega, si tudi mi prizadevamo premikati meje zmogljivosti, dirko za dirko. Združeni z dediščino in vizijo želimo oboževalcem in potrošnikom ponuditi izkušnje, ki so nedvomno italijanske in drzno usmerjene v prihodnost, ter tako graditi povezavo z novo generacijo, ki temelji na tem, kar ponosno delimo," je dodal Lorenzo Giorgetti, glavni direktor za prihodke pri Ferrari S.p.A.

Partnerstvo bodo objavljali v reklamne namene in podprli s komunikacijskimi aktivnostmi prek digitalnih, tiskanih, zunanjih in PR kanalov v glavnih mestih po svetu.

Vir/Foto: S.Pellegrino