Aldi Nord in Aldi Süd sta v nekaj dneh dvakrat znižala ceno lastne znamke masla, Lidl pa je sledil njunemu zgledu in tako je od sobote 250-gramski zavojček tam 1,19 evra, najceneje v državi nasploh od leta 2016.
Kaže na to, da sta priljubljena trgovca pripravljena kratkoročno izgubiti del dobička, da bi ponovno osvojila zaupanje kupcev in povečala tržni delež.
V nemškem maloprodajnem prostoru je maslo več kot le živilo. Ko maslo podražijo, kupci sklepajo, da je celoten trg drag in se obrnejo k še cenejšim diskontom. Ko cena pade, se občutek inflacijskega pritiska zmanjša in kupci znova polnijo vozičke.
Po podatkih Süddeutsche Butter und Käse-Börse se je neto cena masla na veleprodajnem trgu znižala od 4,70 do 5,35 evra za kilogram, kar je omogočilo trgovcem manevrski prostor za tovrstne popuste.
| Maslo se v največjih nemških verigah supermarketov ceni, kar po lanskih rekordnih cenah zmanjšuje stroške gospodinjstev. Po začetnem ukrepu Lidla so večji trgovci, vključno z Aldijem Nord in Süd znižali cene masla skozi leto. Tudi Edeka, Rewe, Netto, Norma, Kaufland in Penny... Cene 250-gramskih pakiranj zasebnih blagovnih znamk »Deutsche Markenbutter« so v povprečju znižali za 0,20 evra, cene standardnih trgovskih blagovnih znamk na 1,79 evra, nekatere linije pa tudi na 1,59 evra, odvisno od trgovca. |
Vir: www.probusnews.com
Foto: Arhiv InStore


