Revija v elektronski obliki je na voljo TUKAJ.
V novembrski številki revije InStore so za naše redne rubrike raziskavo opravila naslednja podjetja:
InFokus: Barve za lase in ličila Ipsos in NielsenIQ,
InFokus: Topli napitki Focus Research in Euromonitor International,
Pod žarometom: Vse za Focus Research,
Pregled kategorije: Klobase in hrenovke Mediana in YouGov,
Tema številke: Organski izdelki RetailZoom in Kantar,
Vodnik po kategorijah: Sladki NielsenIQ in YouGov,
Gostujoča govornica: Ana Diković, vodja korporativnih zadev za Balkan, Mars,
Intervju Toni Balažič, predsednik upravnega odbora, Auchan Hungary,
Z vidika strokovnjaka Sebastian Rennack, mednarodni analitik maloprodaje: Lidlovo mednarodno poslovanje izboljšuje dobičkonosnost,
Preberite tudi ostale stalne rubrike: novice, distribucija in logistika, človeški viri, prenosi podjetij, inmarketing, analize, trendi, raziskave...
r


