Spletna poraba je od lanskega kiber-ponedeljka narasla za 4,5 odstotka, že prej na tako imenovani črni petek, dan po prazniku zahvalni dan pa so na spletu porabili 11,8 milijarde dolarjev, navaja poročilo Adobe Analytics, ki je izračunal, da je skupna poraba v petih dneh od prejšnjega četrtka do ponedeljka znašala 43,7 milijarde dolarjev.
Pričakovanja glede praznične prodaje so bila zadržana zaradi rasti cen po uvedbi carin predsednika ZDA Donalda Trumpa, vendar pa so bogati zapravljali brez skrbi, tisti z manj denarja pa so se predali iskanju popustov in najemanju posojil, poroča poslovna televizija CNBC.
Potrošniki naj bi bili letos bolj previdni glede morebitnih zavajanj o popustih, poroča CNBC. Tako kot vsako leto doslej od pojava interneta in podaljšanja praznične nakupovalne mrzlice pa so trgovine obdobje za popuste še bolj raztegnile na več dni in na artikle, ki jih prej niso. Amazon naj bi na primer ponujal velike popuste na elektroniko.
Vse več potrošnikov je izkoristilo možnosti za najem kratkoročnega posojila, namenjenega skoraj izključno prazničnim nakupom. Raziskovalno podjetje CivicScience je ugotovilo, da je tokrat 38 odstotkov udeležencev potrošniške ankete potrdilo, da so izkoristili možnost za nakup z odlogom plačila, ki prinaša obresti.
CivicScience ugotavlja še, da je 40 odstotkov kupcev za to težko opravilo izkoristilo pomoč raznih aplikacij in orodij umetne inteligence.
| Kaj je kiber ponedeljek? Gre za spletno različico trgovskega praznika z nižjimi cenami. Kiber ponedeljek (ang. Cyber Monday), dan, ko trgovci ponudijo zgodnje novoletne nakupe po privlačnih popustih. Kiber ponedeljek se zgodi le dva dni po črnem petku, ko je nakupovalna mrzlica na vrhuncu... |
Vir: sta
Foto: Arhiv InStore


