S tem lansiranjem Keurig širi svojo vlogo onkraj sistemov za kuhanje kave in v proizvodnjo lastne kave, kar je po besedah odgovornih iz podjetja odgovor na naraščajoče povpraševanje potrošnikov po kakovostnejših možnostih za enkratno uporabo.
Linija, ki jo je razvila Keurigova lastna ekipa za kavo, je pozicionirana kot najkakovostnejša, ki jo je blagovna znamka doslej ponudila za svoje aparate.
Keurig Coffee Collective ponuja pet različnih praženj. Začetne mešanice vključujejo srednje temno praženo, temno praženo, srednje praženo, svetlo praženo in karamelno začimbno možnost, vsako pa je razvil drug član ekipe za kavo Keurig s strokovnim znanjem na področju praženja, nabave, senzorične znanosti in trajnosti.
Pri vsakem praženju kave uporabljajo novo tehniko rafiniranega mletja, ki poveča gostoto mlete kave, da se v vsako kapsulo K-Cup spravi 30 % več kave.
"Danes je velik korak v zgodovini blagovne znamke Keurig, saj predstavljamo prvo linijo kave, ki jo izdelujejo naši strokovnjaki. Milijoni zvestih uporabnikov Keuriga nas že poznajo in imajo radi, zato je uvedba linije kave blagovne znamke Keurig naraven razvoj za katerega lahko oboževalci pričakujejo vrhunsko kakovost. Keurig Coffee Collective je izdelek, za katerega vemo, da bo zadovoljil povpraševanje potrošnikov po okusni, vrhunski kavi, hkrati pa okrepil naš vodilni položaj v kategoriji," je dejala Becky Opdyke, podpredsednica trženja kave pri Keurig Dr Pepper.
Linija je na voljo na spletni strani blagovne znamke in jo bodo bo v začetku leta 2026 predstavili v verigah po vsej državi.
Vir/Foto: Keurig Dr Pepper


