Prodajalne, v katerih so odpravili možnost unovčevanja najrazličnejših popustov, na podlagi katerih se v Sloveniji v klasičnih trgovskih verigah – Mercatorjevi, Sparovi, Tuševi … – proda dobršen del živilskih izdelkov, stojijo v bližini šol oziroma v delih prestolnice, kjer mrgoli turistov. Poleg tega so v Mercatorju akcijske nakupe onemogočili v treh turističnih krajih – v Portorožu, Izoli in na Bledu.Najnovejše spremembe so v veliki meri prizadele upokojence, od katerih imajo številni omejene možnosti oziroma sploh nimajo možnosti za obisk prodajaln, bolj oddaljenih od svojih prebivališč. Med njimi so verjetno tudi takšni, ki so vsa potrebna živila doslej kupovali v prodajalnah, v katerih so ukinili vse mogoče popuste, poroča današnji Dnevnik.
»V posameznih trgovinah, med drugim tudi v Izoli in Portorožu, smo skozi daljše obdobje zasledili zelo nizko unovčevanje kuponov, kot je 25 odstotkov na izbrani izdelek oziroma deset odstotkov na celoten nakup. Podrobne analize so pokazale, da si prevladujoča večina kupcev na teh lokacijah želi drugačnih ugodnosti, ki so zanje bolj relevantne in ustrezajo njihovim potrebam. Zato smo tudi tem kupcem ponudili posebne ponudbe. Ne gre torej za ukinjanje ugodnosti, temveč za prilagoditev ponudbe lokalnim značilnostim kupcev,« so povedali v Mercatorju.
So pa v Mercatorju razširili ponudbo sendvičev in drugih prigrizkov. Prodajni paketi dveh izdelkov, na primer sendviča in plastenke brezalkoholne pijače, so cenejši, kot če bi kupec vsak izdelek, ki je del paketa, kupil posebej. Toda po drugi strani morajo tisti, ki so si namesto sendviča za malico raje privoščili kak drug izdelek, ki je bil v akciji oziroma se je za njegov nakup lahko unovčil kupon, zdaj seči globlje v žep, saj morajo za to blago plačati redno ceno.
Vir: Dnevnik
Foto: Arhiv InStore


