Nova storitev je trenutno na voljo v osmih trgovinah dm v petih mestih in sicer so to: Zagreb, Bakro, Krapina, Dugi Selo in Velika Gorica, namenjena strankam, ki uporabljajo storitev ekspresnega prevzema spletnih naročil v izbrani trgovini dm, so sporočili iz podjetja.
Ekspresni prevzem prek paketomata dm deluje preprosto, pri spletnem nakupovanju stranke izberejo možnost ekspresnega prevzema, nakar po e-pošti ali aplikaciji prejmejo sporočilo s kodo za prenos in številko naročila. Stranke lahko izberejo tudi čas prevzema, ki jim najbolj ustreza, kjer lahko izdelke prevzamejo eno uro po zaključku nakupa.
"Z zagonom spletne trgovine dm pred petimi leti smo dosegli dolgoročni cilj, da bi bili naši izdelki dostopni prebivalcem celotne Hrvaške, z uvedbo storitve ekspresnega prevzema pa smo se prilagodili navadam strank, ki si želijo enotne in neprekinjene nakupovalne izkušnje. Z vzpostavitvijo lastne mreže paketomatov smo še bolje povezali spletno in nespletno poslovanje ter se odzvali na potrebe strank, s čimer smo jim omogočili prevzem spletnih naročil, kadar jim to najbolj ustreza, popolnoma brezstično in brez čakanja," je povedala Gordana Picek, vodja oddelka za nabavo in trženje pri dm za regijo Adria.
V zadnjem poslovnem letu je število spletnih nakupov v dm preseglo 350.000, kar predstavlja rast za 44,54 %. Kar 37 % vseh spletnih strank je uporabilo storitev ekspresnega prevzema, kar potrjuje nenehno rast zanimanja za hitre, prilagodljive in preproste načine nakupovanja, so še sporočili iz verige.
Iz podjetja pravijo, da bodo še naprej razvijalu svojo mrežo paketomatov, da bi čim večjemu številu strank zagotovili še boljšo spletno nakupovalno izkušnjo.
Vir/ Foto: dm


