Areno Roig je zasnovalo podjetje HOK+ERRE in je dom profesionalnega košarkarskega kluba Valencia Basket, stala pa je kar 470 milijonov dolarjev in sprejme 15.600 gledalcev, ki so se lahko zapored veselili velikih evroligaških zmag proti Dubaiju, Fenerbahčeju, Realu, Crveni zvezdi in nazadnje Bayernu. Doma so izgubili samo proti Hapoelu iz Tel Aviva.
Gre za simbol nove dobe in dvorana, ki so jo dolgo pričakovali, je izpolnila vsa pričakovanja. Z zunanjostjo, ki spominja na odprta usta kita, Roig Arena popolnoma združuje arhitekturo in naravo.
Osrednji del odprtosti prizorišča je Mercat, javni prostor s hrano, ki je odprt vsak dan in ponuja vse kar ponujajo najboljše restavracije v Valencii. Ena od restavracij, Hundred Burgers, prodaja najbolje ocenjene burgerje na svetu, pravi "burgerdudes" (več kot 900 burgerjev iz 63 držav). Obiskovalci lahko dobijo tudi Bocadillos, to je znameniti španski sendvič, ki je posebna specialiteta.

Miguel Martí je izvršni kuhar Arene, ki nadzira jedilnike in ki vključuje seveda tudi paello, tradicionalno kuhano jed, a na ognju.
Roig Arena se ponaša z najsodobnejšimi sistemi Wi-Fi in DAS, redkostjo v Evropi, podjetja Extreme Networks. Vsi klubski sedeži imajo električne vtičnice, stavba pa je polna digitalnih LED zaslonov, kot vsako najboljše (ameriško) NBA prizorišče, vključno z najsodobnejšo evropsko tablo z rezultati in največjo video steno LG-ja. Petnajst od 60 že rezerviranih koncertov je vnaprej razprodanih!
Zunanjost Roig Arene je osupljiva. Pokrita je z LED-diodami, zaradi česar je sposobna kameleonskih sprememb videza. Severozahodni vogal fasade se lahko nenadoma spusti, zaradi česar je videti, kot da se stavba smehlja, LED zaslon pa da sedi med njenimi "ustnicami".
| Juan Roig,
|
Vir: InStore
Foto: BC Valencia



, španski trgovski mogotec je lastnik moške in ženske ekipe Valencia Basket. 76.letni španski milijarder je lastnik španske verige supermarketov Mercadona. Novembra 2024 je bilo njegovo neto premoženje ocenjeno na 6 milijard ameriških dolarjev. Rodil se je 8. oktobra 1949 v Valencii, študiral v jezuitski šoli, bival v internatu in diplomiral iz ekonomije v svojem mestu, vendar ni bil izjemen študent. Osem let po diplomi je študiral podiplomski študij na poslovni šoli IESE univerze v Navarri. Starši so vodili verigo osmih mesnic (Cárnicas Roig) v La Pobla de Farnals, ki so jih kasneje preuredili v trgovine z živili. Leta 1981 je kar od staršev, skupaj s tremi od petih bratov, odkupil te trgovine. Leta 1991 je potem odkupil še večji delež bratov, nato pa zgradil verigo supermarketov Mercadona, ki zdaj upravlja več kot 1400 trgovin. Njegov uspeh v maloprodaji temelji na tvegani strategiji konkurenčnega oblikovanja cen in na tehnoloških inovacijah, kot so skenerji črtnih kod in avtomatizirani distribucijski objekti. Na univerzi je spoznal Hortensio Herrero, poročila sta se leta 1973 in njegova žena je že dolgo podpredsednica Mercadone. Pravijo, da je naklonjen družinskemu lastništvu. Opisujejo ga kot "sramežljivega, a trdega poslovneža" in kot "praktičnega človeka, neposrednega, strogega, ki jemlje stvari resno, njegov način vedenja se lahko zdi hladen, če ne zaupa osebi, s katero se pogovarja..", pravijo tisti, ki ga poznajo bolje. Vsekakor ima rad košarko, bratje bolj nogomet, ki mu tudi finančno najbolj pomagajo.