Nova železniška dobavna veriga pa ne nadomešča cestnega prometa v celoti. Ko bodo izdelke vozili z vlakom iz Coopovega distribucijskega centra v Schafishheimu v nov logistični center v Zürichu, bodo od tam dostavljeni s tovornjaki v posamezne trgovine. Načrtujejo, da bodo za ta zadnji korak uporabili okolju prijaznejše tovornjake.
Poleg oskrbe trgovin s celotno ponudbo izdelkov pa v Coop-u prek novega železniškega sistema načrtujejo tudi upravljanje odstranjevanja odpadkov in prazne embalaže, vključno s PET plastenkami,.
Dodajajo, da dve tretjini njegovega nacionalnega dobavnega prometa zdaj opravljajo tovorni vlaki. Leta 2010 je Coop sicer prevzel železniško podjetje Railcare, da bi izboljšali strategijo trajnostne logistike.
Navedli so še, da so do leta 2024 zaradi tega nakupa prihraniloi več kot 18 milijonov kilometrov cestnega prometa.
Vir: InStore
Foto: Freepik
