SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nemčija: 6,3-odstotni padec prodaje Henkla v tretjem četrtletju

ANALIZA

Svetovne

06.11.2025

V tretjem četrtletju je skupina zabeležila 6,3-odstotni padec prodaje, na 5,1 milijarde evrov, medtem ko se je organska prodaja povečala za 1,4 %.

Organsko rast prodaje v tretjem četrtletju so podprle regije: Severna Amerika, IMEA (Indija, Bližnji vzhod in Afrika) ter Azijsko-pacifiška regija, medtem ko sta Evropa in Latinska Amerika zabeležili upad.

Poslovna enota Lepila in tehnologije je v tem obdobju dosegla prodajo v višini 2,7 milijarde evrov, kar je 3,3-odstotno zmanjšanje v primerjavi z lanskim letom, medtem ko je enota Potrošniške blagovne znamke zabeležila 9,5-odstotno zmanjšanje, na 2,4 milijarde evrov.

V prvih devetih mesecih leta 2025 je prodaja znašala 15,5 milijarde evrov, kar predstavlja nominalni padec za 4,6 %.

Henkel je organsko dosegel pozitivno rast prodaje v višini 0,4 %, kar je posledica pozitivnega gibanja cen, medtem ko se je obseg prodaje na ravni skupine nekoliko zmanjšal.

V tem obdobju je enota Lepila in tehnologije zabeležila nominalni padec prodaje za 1,8 %, na 8,1 milijarde evrov, medtem ko je organska rast znašala 1,6 %. Po drugi strani pa je prodaja enote Potrošniške blagovne znamke znašala 7,3 milijarde evrov, kar predstavlja nominalni padec za 7,7 %, medtem ko je organski padec znašal 1 %.

"Napoved za celotno poslovno leto 2025 ostaja nespremenjena, čeprav negotovost in izzivi na svetovnih trgih ostajajo. Pričakujemo, da bosta tako prilagojena marža EBIT kot prilagojena rast dobička na delnico pri stalnih menjalnih tečajih znotraj trenutnih napovedanih razponov. Če pa se splošno gospodarsko okolje do konca leta ne bo bistveno izboljšalo, naj bi bila organska rast prodaje skupine na spodnji meji trenutnega razpona od 1 do 2 odstotkov," je dejal izvršni direktor Henkla, Carsten Knobel.

Za poslovno leto 2025 v Henklu pričakujejo organsko rast prodaje skupine med 1 in 2 %, organsko rast enote Lepila in tehnologije od 2 do 3 % in rast enote Potrošniške blagovne znamke od 0,5 do 1,5 %.

Vir/Foto: Henkel