SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA/Kitajska: Starbucks nadzor nad kitajsko družbo prodal Boyu Capital

Svetovne

04.11.2025

Ameriška veriga kavarn Starbucks je prodala večinski delež v svojih kitajskih maloprodajnih dejavnostih investicijski družbi Boyu Capital. Vrednost posla je ocenjena na približno štiri milijarde dolarjev, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Družba Boyu Capital bo imela v novem skupnem podjetju, ki bo upravljal 8000 Starbucksovih enot po vsej Kitajski, v lasti 60 odstotkov, Starbucks pa bo obdržal 40-odstotni delež in ostal lastnik blagovne znamke in intelektualne lastnine.

Partnerstvo pomeni strateško spremembo za Starbucks po več kot 26 letih navzočnosti na Kitajskem. Ta trg je za družbo drugi največji. Družba Boyu Capital bo medtem lahko izkoristila lokalno znanje in kavarne razširila v manjša mesta in nove regije.

Iz podjetij so navedli, da nameravajo sčasoma povečati število trgovin na 20.000, sedež podjetja pa bo ostal v Šanghaju. Posel naj bi bil sklenjen v drugem četrtletju poslovnega leta 2026, če bodo pridobili vsa potrebna dovoljenja regulatorjev.

Vir: sta

Foto: Starbucks