
Šamar so ustvarili iz želje po spremembi dojemanja žganja, da bi ga postavili ob bok svetovnim kategorijam, kot so viski, rum ali gin. Že od samega začetka je bil drugačen, z združevanjem dveh sort sadja, slive in kutine in s skrbno zasnovano destilacijo v destilarni Quburich Quality. Rezultat je pijača z nežnim, pitnim značajem, namenjeno tistim, ki želijo biti drzni, pristni in to, kar so, so sporočili iz podjetja.
Kakovost potrjujejo tudi prestižne nagrade, ki jim jih je podelil Mednarodni inštitut za okus iz Bruslja, ena najbolj spoštovanih organizacij na svetu za ocenjevanje okusa in kakovosti, ki je Šamarju podelila najvišje ocene s pomočjo strogih meril ocenjevanja. To pa so: prvi vtis, vizualna izkušnja, vonj, okus in končni značaj. Poleg tega je Šamar osvojil zlato medaljo Združenja proizvajalcev žganja Srbije.
Do danes so prodali več kot 200.000 steklenic, do konca leta 2025 pa naj bi ta številka presegla 250.000.
Obletnico so praznovali v destilarni Quburich Quality, kjer so bili ekipa in prijatelji blagovne znamke, ki so sodelovali v degustacijah, ogledu proizvodnje in interaktivni delavnici, vse skupaj pa so zaključili z rojstnodnevno torto in skupnim praznovanjem.
Pet let je šele začetek. Šamarjeva vizija v prihodnjih letih je postati pravi ambasador srbskega žganja na svetovnem odru s poudarkom na regiji. Pijača, ki na najboljši način združuje tradicijo, inovativnost in pristnost našega podnebja. Šamar želi ostati navdih za novo generacijo potrošnikov, tiste, ki si želijo več kot le navadno pijačo, tiste, ki iščejo izkušnjo, zgodbo in pristnost. Šamar s svojim sloganom »Rakija Revolušn« napoveduje prihodnost, v kateri žganje ni več le del tradicije, temveč sodobna izbira življenjskega sloga, enako doma, v restavracijah in barih po vsem svetu, so sporočili iz podjetja G3 Spirits.

Vir: InStore
Foto: G3 Spirits

 
             
                        
 
                                             
                                             
                                             
                                             
                                             
                                         
                                        