"Naša nova podoba je več kot le logotip, je simbol preobrazbe, ki zajema energijo, optimizem in ambicijo PepsiCa v letu 2025 in naprej. Od zavezanosti potrošnikom in inovacijam, ki oživijo skozi blagovne znamke, do osredotočenosti na poenostavitev in modernizacijo ter prizadevanj, da postanemo bolj trajnostni in odporni s pep+, se gibljemo z namenom in ciljem ter gradimo moderno, napredno podjetje. To je tudi pomembna priložnost, da poudarimo širino in raznolikost našega portfelja, pri čemer upoštevamo, da le 21 % potrošnikov lahko poimenuje katero koli drugo blagovno znamko PepsiCo kot Pepsi. Nova identiteta drzno odraža, kdo smo v letu 2025, podjetje s širokim dosegom, ki si prizadeva pozitivno vplivati po vsem svetu in ima v lasti edinstveno družino priljubljenih blagovnih znamk hrane in pijač,« je dejal Ramon Laguarta, predsednik in izvršni direktor podjetja PepsiCo.
V središču novega logotipa podjetja je črka »P«, kot simbol dolgoletne tradicije podjetja, ki jo obdajajo elementi, ki predstavljajo vrednote, ki vodijo prihodnost podjetja, osredotočenost na potrošnika, trajnost in vrhunski okus, so zapisali v objavi podjetja.
Prav tako, kot poudarjajo iz podjetja, je nova barvna paleta navdihnjena z resničnim svetom, nova, prilagojena pisava pa izraža dostopnost, ki odraža »drzen, potrošniški duh« blagovnih znamk PepsiCo, medtem ko je v središču blagovne znamke slogan: »Hrana. Pijača. Nasmeh.«.
"Naša osvežena korporativna blagovna znamka lepo izraža tako to, kdo smo danes kot tudi naše ambicije za prihodnost, kar odraža širok portfelj priljubljenih blagovnih znamk hrane in pijač. Z nasmehom v središču vizualne identitete kažemo obsedenost s potrošniki in prav to je tisto, kar poganja rast," je dejala Jane Wakely, glavna direktorica za potrošnike in trženje pri PepsiCo.
Nova blagovna znamka bo »živela« na različne načine, najprej s prenovo spletne strani podjetja in globalnih družbenih kanalov. Postopoma jo bodo uvedli na vse trge, kanale in stične točke, od embalaže za hrano in pijače, do delovnih prostorov in označevanja.
Vir: InStore
Foto: PepsiCo

 
             
                        
 
                                 
                                             
                                             
                                             
                                             
                                             
                                             
                                         
                                        