To pomeni začetek novega zavezništva v sektorju obsežne maloprodajne distribucije v osrednji Italiji, ki zajema regije Umbrijo, Lazio, Toskano in Marke ter ga sestavlja mreža z več kot 400 prodajnimi mesti.
Več kot 300 trgovin Etruria Retail bo prešlo na poslovanje pod imenom: Famila in A&O, blagovnima znamkama skupine Gruppo Selex h kateri sodi tudi Unicomm.
Predvidevajo, da bo ta poteza ustvarila skupni promet, ki bo presegel milijardo evrov, hkrati pa da se bo skupni promet Gruppo Unicomm leta 2026 povečal na več kot 4 milijarde evrov.
Ta sporazum predstavlja ključen premik za Etruria Retail, ki obstaja od leta 1961, ki je prej deloval v okviru franšiznega zavezništva s francosko verigo Carrefour. Njihova prejšnja velika zgodba se je namreč začela leta 2020 v novem partnerstvu s Carrefourjem, ko so se posodobili.
Odločitev za pridružitev GMF in posledično Gruppo Selex prihaja v času, ko Carrefour zmanjšuje svojo prisotnost v Italiji.
Za Etruria Retail to zavezništvo ponuja okrepljeno sinergijo, dostop do močnega tržnega položaja Gruppo Selex in izboljšane pogoje z dobavitelji prek članstva v nabavnem centru ESD Italia.
Claudio Bernardini, predsednik Etruria Retail, je novo zavezništvo komentiral takole: »Gre za dve podjetji s podobno zgodovino in vizijo, ki sta se odločili združiti svoje moči, da bi skupaj pogledali v prihodnost. S to operacijo krepimo mrežo in odnose z lokalnimi skupnostmi, s ciljem ustvarjanja vrednosti, ki jo bomo prerazporedili med člane, stranke in dobavitelje.Za podjetje Gruppo Unicomm, veliko distribucijsko skupino v Italiji z več kot 330 neposrednimi in pridruženimi trgovinami v sedmih regijah, to zavezništvo kvantitativno in kakovostno pomeni krepitev prisotnost v osrednji Italiji."
Giancarlo Paola, izvršni direktor podjetja GMF, je poudaril vrednost omrežja Etruria in opozoril na široko pokritost ter poglobljeno lokalno poznavanje.
Marcello Cestaro, predsednik podjetja Unicomm, je izpostavil: »Vedno smo verjeli, da je bistveno razmišljati na veliko, a delovati lokalno. Tudi ko smo pridobili subjekte na novih ozemljih zunaj Benečije, smo vedno ohranjali močno lokalno komercialno in trženjsko prisotnost, da bi izkoristili obstoječe znanje in odnose in tako bo tudi v prihodnje.«
Gruppo Selex, soustanovitelj podjetja A&O in zdaj vodilni v italijanski distribuciji s 15,6-odstotnim tržnim deležem in 21,1 milijarde evrov prometa v letu 2024, je s tem poslom še dodatno utrdil nacionalno prisotnost.
Vir/Foto: ESM/ Etruria Retail

