EverGreen je Heinekenova izboljšana petletna strategija za pospešitev rasti v hitro spreminjajočem se svetu, zasnovana tako, da zagotavlja vrhunsko in uravnoteženo rast z privlačnimi donosi za delničarje, hkrati pa podjetje pripravlja na prihodnost.
Sčasoma pričakujejo, da bo kategorija piva strukturno rasla za približno 1 % na leto, Heineken pa je, kot poudarjajo predstavniki podjetja, zaradi ugodne globalne prisotnosti in močnega položaja na razvitih in razvijajočih se trgih v edinstvenem položaju, da izkoristi to priložnost.
Podjetje je vodilno na svetu in pionir v rastočih segmentih piva, kot sta premium pivo in pivo 0.0. Jasnejša diferenciacija in osredotočenost prek geografske prisotnosti, segmentov in blagovnih znamk zagotavljajo dodatne priložnosti.
Z izkoriščanjem globalnih virov in pospeševanjem digitalne transformacije bo Heineken izboljšal produktivnost in ustvaril bolj agilno, usklajeno in stroškovno učinkovito organizacijo prihodnosti.
"Prihodnost piva je vedno zelena! Kot naslednji korak na naši 160-letni pionirski poti temeljito preoblikujemo poslovanje, da bi ostali v ospredju v vse bolj nestanovitnem geopolitičnem in gospodarskem okolju. Dolgoročno se je pivo izkazalo za odporno kategorijo, ki si vedno opomore po vsaki večji zgodovinski krizi. EverGreen 2030 še bolj izostri Heinekenovo strategijo rasti, kar nam omogoča, da samozavestno obvladujemo spremembe v vedenju potrošnikov in izkoristimo priložnosti za strukturno rast z ugodno globalno prisotnostjo, vodilnimi položaji v rastočih segmentih in močnimi blagovnimi znamkami. Z osredotočanjem na pospeševanje rasti, izboljšanje produktivnosti in pripravo Heinekena na prihodnost smo zavezani k ustvarjanju dolgoročne vrednosti in zagotavljanju privlačnih donosov delničarjem z discipliniranim izvajanjem in trajnostnimi naložbami," je dejal Dolf van den Brink, izvršni direktor Heinekena.
Več kot tri milijarde evrov bruto prihrankov, doseženih v zadnjih petih letih v okviru programa EverGreen 2025, je Heinekenu pomagalo v boju proti inflaciji in turbulentnim časom. V prihodnosti si bodo v podjetju prizadevali za dodatnih 400–500 milijonov evrov letnih bruto prihrankov.
Da bi dosegli te načrte, bodo v Heinekenu podvojili velikost Heineken Business Services (HBS) in ustvarili globalne centre kompetenc, ki bodo temeljili na novih tehnologijah. Ta pristop bo lokalnim operativnim podjetjem omogočil, da se osredotočijo na izvedbo ter pridobivanje strank in potrošnikov. Od leta 2026 se bo sedež Heinekena v Amsterdamu preoblikoval v bolj osredotočeno strateško središče, kar vključuje prenos nekaterih funkcij na HBS in preoblikovanje izbranih oddelkov.
Poleg tega v Heinekenu pospešujejo svojo digitalno preobrazbo in širijo izvajanje sistema Digital Backbone (DBB), večletne naložbe v višini več kot milijarde evrov, ki spreminja način delovanja Heinekena na več kot 70 trgih. Z okrepljenimi cilji programa Brew a Better World bo Heineken še naprej vlagal v trajnost, da bi dosegel dolgoročni vpliv in vrednost.
Do leta 2030 v podjetju pričakujejo srednjo dvomestno organsko rast čistih prihodkov, organski dobiček iz poslovanja pred organsko rastjo čistih prihodkov in organski dobiček na delnico v skladu z ali pred rastjo organskega dobička iz poslovanja.
Pričakujejo tudi več kot 90-odstotno pretvorbo denarnih sredstev in uvedbo donosnosti vloženega kapitala (ROIC) v svoj okvir nagrajevanja vodstva.
Pivovarna posodablja svoj cilj glede učinkovitosti rabe vode na manj kot 2,6 hl/hl do leta 2030 in s tem ponovno potrjujejo zavezanost k ničelnim neto emisijam ogljika za 1. in 2. obseg do leta 2030 ter raznolikosti talentov.
S predstavitvijo EverGreen 2030 Heineken začenja tudi novo "zmagovalno ambicijo", Heineken, pionirsko pivovarno na svetu. Ta ambicija združuje dediščino podjetja, ki traja več kot 160 let in ima globalne širitve, z uspehom pri razvoju inovativnih izdelkov in gradnji blagovne znamke. Pionirsko delovanje bo ključna ambicija podjetja, ko vstopamo v naslednjo fazo, s ciljem še močneje izkoristiti ugodno geografsko prisotnost in portfelj globalnih in lokalnih blagovnih znamk, ki močno odmevajo pri potrošnikih, so sporočili iz podjetja.
Vir: InStore
Foto: Heineken