To so: Pistacija 2.0 (Futura DDB za Alpe-Panon) v kategoriji SoMo Growth, Ljubljanski potniški promet (LPP) (bold.group za Javni holding Ljubljana) v kategoriji SoMo Social Strategy, Prva mešanica začimb za slovenske jedi (Agencija 101 za Podravko) v kategorijah SoMo Tech in Digitalna aktivacija, NLB digitalna transformacija (Renderspace za NLB) v kategoriji Digitalni proizvod. V kategoriji TikTok sta se med finaliste uvrstila projekta Ljubljana Airport TikTok (DROM agency za Fraport Slovenija) in Argeta TikTok (Luna TBWA za Argeto). V kategoriji Digitalno zunanje oglaševanje pa so finalisti kar trije – Pozvoni za svežino (AV Studio za SPAR Slovenija), Umetnost nizkih cen (Yin + Young za Lidl Slovenija) in Ture brez cenzure (Futura DDB za Alpe-Panon).
Letošnjo žirijo sestavlja več kot 80 strokovnjakov iz celotne regije, postopek ocenjevanja pa poteka v dveh krogih. Prvi se je zaključil z izborom finalistov, v drugem krogu pa bo žirija med njimi izbrala zmagovalca v vsaki kategoriji.
Razglasitve bodo potekale na dan dogodka v Zagrebu. Letošnji SoMo Borac prinaša številne novosti, kot sta na primer kategoriji SoMo Video Impact in razširjena kategorija Digitalni produkt leta. Uvedene so bile tudi nove nagrade, kot je na primer nagrada Northern Star, ki bo podeljena projektom, kampanjam in sodelovanjem oglaševalcev, medijev ter institucij, ki s svojim delom prispevajo k večji neodvisnosti, transparentnosti in inovativnosti hrvaškega digitalnega ekosistema.
Poleg finalistov je bil objavljen tudi program letošnjega izvedbe SoMo Borca. Prinaša številna predavanja, na katerih bo več kot 20 predavateljev v krajših, 20-minutnih formatih predstavilo konkretne primere iz prakse. Strokovnjaki bodo z udeleženci delili ključna spoznanja, ki so jih pridobili skozi leta izkušenj, poseben poudarek pa bodo namenili umetni inteligenci in njeni uporabi v najrazličnejših oblikah. Med predavatelji je tudi Stipe Grubišić, digitalni direktor slovenskega Dnevnik.si. Ima več kot 20 let izkušenj na področju digitalnih transformacij, vsebinskih strategij in poslovnih modelov. Na predavanju »Pod istim oblakom, a vse drugače: Hrvaški in slovenski digital iz prve roke« bo predstavil ključne razlike med digitalnim okoljem obeh držav.
Celoten program je objavljen na uradni spletni strani SoMo Borca, vstopnice pa so še vedno na voljo. Vse novosti lahko spremljate v SoMo Borac novičniku ter na Facebooku, Instagramu in LinkedInu.
Vir/Foto: Pristop