S skupno sedmimi proizvodnimi linijami, ki so zdaj v obratovanju, se je letna zmogljivost obrata Dragomirești-Deal povečala na več kot 500 milijonov litrov pijač, od tega bo 15–20 % namenjenih izvozu.
Nova linija podpira embalažo pločevink za 250 ml, 330 ml in 500 ml, vključno s celotnim portfeljem pijač PepsiCo za vzhodni Balkan, ki ga sestavljajo: Pepsi, Mirinda, 7UP, Mountain Dew in Lipton.
ZLinijo so zasnovali za visoko učinkovitost, z zmogljivostjo do 1,5 milijona pločevink na dan in jo integrirali v logistični tok obrata z uporabo avtonomnih robotov, ki upravljajo palete in skladiščenje. Na ta način je postopek od polnjenja do nalaganja v tovornjake popolnoma avtomatiziran.
Po navedbah iz podjetja ima nova linija za 210 ton CO2 na leto manjši ogljični odtis v primerjavi s konvencionalnimi linijami za polnjenje pločevink. Prav tako se je poraba vode zmanjšala za približno 20 %, poraba električne energije in zemeljskega plina pa se bo prav tako "znatno" zmanjšala.
Leta 2023 so v podjetju po naložbi v vrednosti 13 milijonov dolarjev zagnali tudi najbolj avtomatizirano linijo za polnjenje steklenic v svojem evropskem portfelju.
»Ta naložba pomeni novo fazo v posodobitvi in razvoju našega poslovanja v Romuniji. Pijače, ki jih proizvajamo v Dragomirești-Dealu, dosežejo potrošnike na sedmih trgih, kar nas postavlja v strateško središče za proizvodnjo in distribucijo v srednji in jugovzhodni Evropi,« je povedal Radu Berevoescu, izvršni direktor PepsiCo Eastern Balkans.
Vir. InStore
Foto: Arhiv InStore