SLO bocni levo
SLO bocni desno

Hrvaška: Mesna industrija DOBRO lansirala novo linijo za razrez mesa v vrednosti 1,75 milijona evrov

Regionalne

21.10.2025

Mesna industrija Dobro je z uvedbo nove linije za razrez mesa naredila nov korak naprej v razvoju proizvodnih procesov.

DOBRO je blagovna znamka trajnih mesnih izdelkov, ki jih proizvaja Skupina Žito, vodilna kmetijsko-živilska industrija v Slavoniji. Skupino Žito sestavlja 30 poslovnih subjektov in zaposluje več kot 1300 ljudi.

Gre za strateško naložbo v skupni vrednosti 1,75 milijona evrov, ki vključuje tretjo, najnaprednejšo linijo za razrez in pakiranje ter popolnoma avtomatizirano robotsko linijo na izhodu, v vrednosti 250.000 evrov.

Nova linija je rezultat nenehne rasti povpraševanja in dejstva, da so vse obstoječe proizvodne zmogljivosti trenutno v celoti izkoriščene. Prav ta potreba po povečanju učinkovitosti in zmogljivosti je bila ključna spodbuda za to naložbo v sodobno tehnologijo in širitev proizvodnih zmogljivosti, ki še dodatno krepi tržni položaj blagovne znamke Dobro, nova linija, prinaša konkretne izboljšave v smislu hitrosti, natančnosti in splošne učinkovitosti.

Zmogljivost rezanja doseže do 650 kilogramov na uro, kar predstavlja povečanje skupne zmogljivosti rezanja in pakiranja za približno 30 odstotkov. Integrirana tehtnica in napredni 3D-skener omogočata samodejno porcijo glede na težo, s čimer se znatno zmanjšajo odstopanja v končnem izdelku. Nova tehnologija tako zagotavlja večjo doslednost in višjo kakovost, hkrati pa optimizira porabo surovin in časa.

»Naložba v to linijo je ključni korak v našem nenehnem razvoju. Z združevanjem najsodobnejše opreme in obstoječih zmogljivosti znatno dvigujemo raven učinkovitosti in konkurenčnosti ter se hitro odzivamo na potrebe trga,« pravijo pri Dobru mesni industriji.

Popolnoma avtomatizirana robotska linija na izhodu dodatno prispeva k pospešitvi procesa pakiranja in zmanjšanju potrebe po ročnem delu, s čimer zagotavljajo stabilnejši in varnejši proizvodni tok.

Naložba je del širšega načrta razvoja in posodobitve znotraj skupine Žito, ki vključuje blagovno znamko Dobro, in nadaljuje prejšnje naložbe v infrastrukturo in tehnologijo s ciljem dolgoročne krepitve konkurenčnega položaja na domačem in izvoznem trgu.

Vir/Foto: Dobro