Po raziskavi revije Inside kar šest od desetih vodilnih proizvajalcev piva načrtuje korekcije cen zaradi povečanih stroškov. Številne manjše pivovarne pa so že dvignile cene.
Vendar pa še ni jasno, koliko bo to vplivalo na končno ceno za potrošnike. Po besedah Niklasa Otherja, založnika revije Inside, pivovarne kopičijo zaloge in kupci lahko zato še vedno izbirajo glede na ceno.
"Trgovci ponujajo kupcem "pilsner," najbolj priljubljeno pivo, po bistveno znižani ceni," je dejal Other. Pravzaprav lahko državljani v trgovinah še vedno dobijo pivo po ceni, ki je v veljavi dolga desetletja.
"Proizvajalci so pod močnim pritiskom", da ne dvignejo cene, je poudaril Other, ker se "ljudje manj družijo in manj pijejo."
Brezalkoholne pijače pa so že postale dražje. Vodilna družba na tem trgu, Coca-Cola, je 1. septembra npr. zvišala maloprodajne cene.
Vir: dpa
Foto: Arhiv InStore