Geografsko so v vseh regijah zabeležili pozitivno organska rast, z uravnoteženo realno notranjo rastjo in cenami na razvitih trgih ter močnejšo rastjo na trgih v razvoju.
Po kategorijah je k organski rasti največ prispevala kava in slaščičarski izdelki. Ta naperdek je bil predvsem posledica korekcije cen, z dvomestno rastjo na nekaterih trgih, s pozitivno realno notranjo rastjo, medtem ko je bila elastičnost bolj izrazita pri slaščičarskih izdelkih. Zunaj teh je večina kategorij zabeležila pozitivno organsko rast.
Po kanalih se jim je prodaja na drobno organsko povečala za 3,1 odstotka, kanali izven doma za 6,2 odstotka, medtem ko so poslovni iztržek v e-trgovini organsko povečali za 13,2 odstotka in dosegli 20,2-odstotni delež celotne prodaje skupine.
Organska rast v Evropi znaša 4,3 odstotka, z rastjo cen za 3,8 odstotka, medtem ko je realna notranja rast znašala 0,5 odstotka. Največji prispevek k rasti v tem obdobju so ustvarili v kategorijah kave in slaščičarskih izdelkih, skupaj z realno notranjo rastjo v kategoriji PetCare. Realizirana prodaja je dosegla 12,8 milijarde švicarskih frankov z negativnim vplivom tečajnih razlik v višini -2,5 odstotka.
Ob tej priložnosti je Philipp Navratil, izvršni direktor, izjavil: "Naša glavna naloga je napredek, ki temelji na realni notranji rasti (RIG). Za dosego tega cilja smo povečali raven naložb in rezultati so že vidni. Zdaj moramo storiti še več in ukrepati hitreje, da izkoristimo ta trenutek rasti. Med napredovanjem podjetja bomo strogi pri pristopu dodeljevanja virov, prav tako bomo dajali prednost priložnostim in poslovnim področjem z največjim potencialom za donosnost naložbe. Bolj drzno bomo vlagali in razvijali inovacije, da bi dosegli pospešeno rast in ustvarjanje vrednosti. Gojimo kulturo, ki spodbuja osredotočenost na rezultate, ki ne sprejema izgube tržnega deleža in kulturo, v kateri se uspeh nagrajuje. Svet se spreminja, podjetje Nestlé pa se mora spreminjati še hitreje. To vključuje sprejemanje težkih, a nujnih odločitev o zmanjšanju števila zaposlenih v naslednjih dveh letih. To bomo izvedli s spoštovanjem in preglednostjo. Poleg drugih ukrepov delamo na znatnem zmanjšanju stroškov ter povečujemo cilj prihrankov na 3 milijarde švicarskih frankov do konca leta 2027. Ukrepi, ki jih sprejemamo, bodo podjetju Nestlé zagotovili prihodnost kot vodilnemu v naši industriji. Na kolektivni ravni nam bo to omogočilo, da izboljšamo celotno poslovanje in ustvarimo večjo vrednost za delničarje."
Nedavno imenovani direktor podjetja je še poudaril, da se bodo v prihodnje zanašali na predanost in strokovno znanje ekipe Nestlé, da bi še bolj okrepili odnose s potrošniki, pospešili inovacije in izboljšali vse kategorije izdelkov.
Glede na splošno potrošniško okolje pričakujejo, da bo organska rast prodaje v letu 2025 boljša kot v letu 2024, z maržo dobička iz poslovanja na ravni 16 odstotkov ali več ter nadaljnjimi naložbami v rast. Podjetje ostaja zavezano močnemu ustvarjanju prostega denarnega toka in doslednemu, trajnostnemu ustvarjanju vrednosti za delničarje.
Vir/Foto: Nestlé