Dogodek, ki je potekal v Sava Centru, je bil ponovno osrednje stičišče industrije, s poudarkom na tržnih trendih, inovacijah in strategijah, ki oblikujejo prihodnost sektorja FMCG v Srbiji in regiji.
SUMMIT je na enem kraju zbral predstavnike najpomembnejših podjetij, ki delujejo v sektorju FMCG-ja (trgovci na drobno, proizvajalci, distributerji ...), a tudi podpornih panog (IT industrija, digitalne platforme, agencije ...).
Udeleženci so lahko slišali predstavitve o trajnostni prihodnosti, digitalizaciji trgovine na drobno in izzivih cenovne politike, a tudi panel, kjer so ljudje na najvišjih položajih podali svoje mnenje o ključnih temah FMCG (blagu široke porabe).
Predstavitve je imelo več kot 15 uglednih strokovnjakov s področja FMCG.
Marijana Agić-Molnar, vodja razvoja storitev pri Mastercardu, je pokazala, kako moč podatkov in umetne inteligence vpliva na boljše razumevanje potrošnikov.
Ljubica Šijaković, višja izvršna direktorica za analitične vpoglede pri NIQ, je predstavila najnovejše trende, ki oblikujejo industrijo FMCG v Srbiji.
Nadir Kadji, izvršni direktor METRO Srbija, je delil izkušnje iz Francije in načrte za izboljšanje sodelovanja v Srbiji.
Nikos Syrios, vodja prodaje oglaševanja za srednjo in vzhodno Evropo pri Rakuten Viberju, je govoril o tem, kako lahko blagovne znamke FMCG uporabljajo aplikacije za sporočanje kot močan kanal za rast,
Valérie Vander Haeghen, belgijska svetovalka za FMCG in nekdanja izredna direktorica za upravljanje kategorij pri P&G (Omni-channel Europe) je predstavila inovativne pristope, ki spreminjajo način, kako blagovne znamke upravljajo kategorije.
Primož Hvala, prodajni trener, svetovalec in motivacijski govornik, je imel izjemno praktično in navdihujoče predavanje o boljšem sodelovanju med prodajnimi in marketinškimi ekipami.
Aleksandar Luković, razvijalec poslovne inteligence iz Saga Beograd je predaval o tem, kako tehnologija in pametna uporaba podatkov spodbujata razvoj sodobnega maloprodajnega ekosistema.
Občinstvo je lahko potem odkrilo kako izgledajo najbolj navdihujoče trgovine na svetu, skozi edinstven "trgovinski safari" in to zahvaljujoč Matthewu Brownu, znanemu futuristu trendov v trgovini, iz londonske agencije Ecochamber.
Ana Vučinić je poslovni skupnosti predstavila delo Združenja podjetij za profesionalno rehabilitacijo in zaposlovanje invalidov Republike Srbije (UIPS), medtem ko sta v osrednjem panelu konference Aco Tomašević, direktor Neoplante in Predrag Milinlić, generalni direktor podjetja Mars za regijo bivše Jugoslavije, Bolgarijo, Albanijo, Grčijo in Malto, odkrito razpravljala o izzivih in strategijah, ki oblikujejo industrijo FMCG. Panel je moderiral Milan Ćulibrk, urednik za gospodarstvo portala Radar.
Nikola Trifunović, direktor poslovne enote pri Demark Retail Solutions, je govoril o tem, kako so pozicioniranje, vidnost in razpoložljivost izdelkov na policah ključni dejavniki uspeha za vsako kategorijo, medtem ko je Predrag Ćirović, generalni direktor YouGov Srbija in Hrvaška, v svoji predstavitvi razkril, da kombinacija tega, kar je v glavah potrošnikov, in tega, kar je v njihovih košaricah, zagotavlja najgloblji vpogled v nakupno vedenje.
V okviru programa PL & Export Sale je Snežana Uljarević, izvršna direktorica in glavna direktorica za stranke pri Ipsosu, govorila o razvoju zasebnih blagovnih znamk in njihovi vlogi v sodobnem okolju FMCG. Na podlagi več kot 25 let izkušenj in več kot 100 realiziranih izvoznih projektov.
Ivan Šuleić, svetovalec pri Brand Liftu je predstavil, kako je lahko program zasebnih blagovnih znamk vzvod razvoja za domače proizvajalce, ki želijo vstopiti na regionalne trge, Novak Kovačević, vodja prodaje pri Algotechu, pa je udeležence popeljal na "digitalno potovanje" skozi trgovino in skladišče in prikazal, kako integrirane rešitve povečajo učinkovitost celotne verige FMCG.
Jelena Vasić, vodja Centra za strateške analize, analitiko, načrtovanje in publikacije pri Srbski gospodarski zbornici je predstavila celovit podporni okvir, ki ga PKS zagotavlja domačim izvoznikom iz panoge FMCG, Predrag Bojović, svetovalec pri IDEOLOGII, pa je delil konkretne vpoglede v to, kako se lahko domače izdelke uspešno predstavi na svetovnih trgih.