Za trgovce z drogerijami se diverzifikacija izkazuje za ključno. Medtem ko se je povpraševanje po tradicionalnih kategorijah, kot so praški in čistila, ustavilo, je rast v segmentih zdravja in prehrane izravnala ta upad oz.izgubo.
Hrana zdaj predstavlja približno 17 odstotkov celotnih prihodkov drogerij, prodaja živil pa se je v primerjavi z lanskim letom povečala za 13,8 odstotka.
Organski izdelki so glavni dejavnik rasti. Močna ponudba ekoloških izdelkov pod zasebnimi blagovnimi znamkami drogerij privablja potrošnike, ki so prej nakupovali v specializiranih trgovinah.
Tržni raziskovalci poudarjajo, da potrošniki vse bolj zaupajo strokovnemu znanju drogerij na področju hrane, saj da se je obisk trgovin v zadnjem letu povečal za 6 %.
Tudi dobavitelji poročajo o povečanem povpraševanju, zlasti po inovativnih, zdravstveno usmerjenih izdelkih.
S temi pozitivnimi trendi pričakujejo, da bosta dm in Rossmann še razširila poslovanje na področju živilskih izdelkov, izdelkov za zdravje brez recepta in športne prehrane, s čimer bosta ustvarila nove priložnosti za proizvajalce zasebnih blagovnih znamk po vsej Evropi.
Vir: InStore
Foto: dm drogerie markt