Ponudba vključuje izdelke iz mleka in olivnega olja do svežega sadja in zelenjave, mesa in morskih sadežev, večina pa stane manj kot pet dolarjev, so sporočili iz podjetja.
"Z blagovno znamko Amazon Grocery poenostavljamo način, kako stranke odkrivajo in kupujejo našo široko paleto izdelkov zasebnih blagovnih znamk, hkrati pa ohranjamo kakovost in vrednost, ki jo stranke pričakujejo in si jo zaslužijo. V času, ko so potrošniki še posebej občutljivi na ceno, Amazon Grocery ponuja več kot 1000 kakovostnih živilskih izdelkov iz vseh kategorij, ki ne sklepajo kompromisov glede kakovosti in okusa, od sveže hrane do prigrizkov in osnovnih živil, vse po nizkih, konkurenčnih cenah, ki strankam pomagajo prihraniti več pri živilih," je dejal Jason Buechel, podpredsednik Amazon Worldwide Grocery Stores in izvršni direktor Whole Foods Market.
Embalaža izdelkov pod novo blagovno znamko ima sodoben, čist in prepoznaven dizajn z jasno in berljivo tipografijo, ki olajša nakupovanje in pomaga hitro prepoznati možnosti.
V duhu trajnosti nova embalaža zmanjšuje tudi uporabo plastike, na primer, v embalaži za jabolka Amazon Grocery zdaj uporabljajo 50 % manj plastike kot prej. Embalaža poudarja tudi preglednost, z jasno prikazanimi hranilnimi vrednostmi in preprosto označenimi sestavinami, tako da se lahko kupci informirajo in preudarno odločajo o zdravju.
V prihodnjih mesecih napovedujejo še širšo ponudbo, vključno z zamrznjenimi testeninskimi obroki, nadevi za pite, granolo in tortami, a tudi razširjeno izbiro mesnih dobrot, konzerviranega fižola in zamrznjene zelenjave.
Vir: InStore
Foto: Amazon/Business Wire