SLO bocni levo
SLO bocni desno

Francija: Robert Pattinson je novi ambasador blagovne znamke piva 1664

Svetovne

02.10.2025

Premium francoska blagovna znamka piva 1664, ki je v lasti skupine Carlsberg, je "povezana" z igralcem Robertom Pattinsonom kot novim globalnim ambasadorjem.

To sodelovanje predstavlja novo, vznemirljivo poglavje za pivo 1664, saj združuje Pattinsonov edinstven slog in pogled na svet s pariškimi koreninami in prefinjeno prefinjenostjo blagovne znamke, so iz podjeta sporočili v izjavi za javnost.

V središču partnerstva, kot poudarja Carlsberg, je globalna kampanja s katero bodo začeli leta 2026 in prinaša kinematografsko raziskovanje kontrastnih pogledov na dober okus.

Koncept kampanje bo režiral filmski ustvarjalec Brady Corbet. Njegov najnovejši celovečerni film: The Brutalist, je izšel leta 2024 in je prejel pohvale kritikov ter 10 nominacij za oskarja za najboljšo režijo in najboljši izvirni scenarij. Corbet je tudi dobitnik Srebrnega leva na filmskem festivalu v Benetkah in nagrade za najboljšega režiserja na Zlatih globusih.

"Z veseljem združujemo Roberta Pattinsona in Bradyja Corbeta, dve ikoni sodobne ustvarjalnosti, da bi ustvarili kampanjo, ki dramatizira razpravo o dobrem okusu. Njuni edinstveni osebnosti in ustvarjalni slogi skupaj izzivajo reakcije, v središču razprave pa je film 1664. Naše dolgoletno poslanstvo je, da pivo dvignemo na raven vrhunskega življenjskega sloga. To je šele prvi požirek, spremljajte, kaj sledi," je dejal Nikola Maravić, globalni direktor trženja piva 1664.

Vir: InStore
Foto: Carlsberg