SLO bocni levo
SLO bocni desno

Francija: Danone krepi inovacije na področju mikrobioma

Svetovne

02.10.2025

Danone je v Paris-Sacléju odprl laboratorij OneBiome, kar pomeni pomemben mejnik v zavezanosti podjetja znanstveno utemeljenim inovacijam in vodilnemu položaju na področju raziskav zdravja črevesja. Laboratorij Danone OneBiome bo služil kot globalni center za znanost o mikrobiomu, prehrani in digitalnem zdravju, s čimer bo okrepil vlogo Danoneja pri oblikovanju prihodnosti hrane in zdravja, so sporočili iz podjetja.

Laboratorij Danone OneBiome je zasnovan za pospešitev raziskav črevesnega mikrobioma in njegovega vpliva na splošno zdravje, pri čemer bodo uporabljali izkušnje podjetja Danone, znanstvene podatke, klinične študije in poglobljeno razumevanje potreb potrošnikov.

»Znanost in inovacije sta v središču poslanstva podjetja Danone, da zdravje s hrano predamo čim večjemu številu ljudi. Začetek laboratorija Danone OneBiome označuje novo poglavje v naši strategiji Renew, s čimer poglabljamo zmogljivosti na področju znanosti o mikrobiomu in krepimo vodilno vlogo na področju znanstveno utemeljenih inovacij na področju zdravja,« je dejal Antoine de Saint-Affrique, izvršni direktor Danoneja.

»Verjamemo, da je prihodnost prehrane v razumevanju in izkoriščanju moči biotikov (prebiotikov, probiotikov, postbiotikov in sinbiotikov op.p.) za zdravje črevesja. Danone je že od svoje ustanovitve, pred več kot stoletjem, pionir na tem področju, z znanostjo in tehnologijo pa ustvarjamo izdelke, obogatene z biotiki, ki podpirajo različne zdravstvene potrebe v vseh življenjskih obdobjih. Z novimi zmogljivostmi bomo še naprej premikali meje znanstvenega znanja in njegove uporabe v prehrani,« je dodala Isabelle Esser, direktorica raziskav in inovacij pri Danoneu.

Odprtje laboratorija sledi nedavnemu prevzemu podjetja Akkermansia Company, vodilnega na področju rešitev za zdravje črevesja, kjer znanje temeljijo na mikrobiomu. Ta strateška poteza krepi  specializirano prehrano in biotiko, prilagojeno vsaki življenjski fazi.

Vir/Foto: Danone