O kruhu
Kruh letošnje skupne osveščevalne kampanje, ki ga bo mogoče kupiti v vseh Lidlovih in Žitovih trgovinah, je zasnovan kot hlebček. Sestavlja ga bogata mešanica pšenične, ržene, pirine in ovsene moke. Njegov okus poudari še kombinacija treh vrst semen: chia, sezama in lanenih semen. Mešanica semen je posuta tudi po skorji, ki jo na sredini krasi hostija Roza oktober.
Samopregledovanje je ključnega pomena
Z »roza« akcijo Združenje Europa Donna Slovenija vsako leto s podjetji, ki pomagajo z donacijami, osvešča o raku dojk ter o pomenu skrbi za zdravje in dobro počutje. Sicer Združenje Europa Donna Slovenija že vrsto let po vsej Sloveniji izvaja predavanja v srednjih šolah, različnih organizacijah in podjetjih. Prav tako pripravlja dogodke in stojnice, kjer osvešča o pomenu zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja raka dojk.
»Rak dojk je najpogostejši rak pri ženskah v razvitem svetu. Za učenje samopregledovanja so ključni modeli dojk, saj omogočajo praktični prikaz samopregledovanja. S podporo pri nakupu modelov bomo lahko še naprej krepili delo prostovoljk v desetih podružnicah in skupinah v lokalnih okoljih ter širili znanje, ki rešuje življenja,« je izpostavila Tanja Španić, izvršna direktorica Združenja Europa Donna Slovenija.
Osveščevalna roza karavana
V mesecu oktobru se Žito in Lidl Slovenija pridružujeta globalnemu gibanju tudi s potujočo roza karavano. Namen potujoče roza stojnice je poudariti pomen pravočasnega odkrivanja bolezni za učinkovito zdravljenje ter izraziti podporo vsem, ki so se z njo srečali. Roza karavana bo na treh lokacijah mimoidočim ponujala strokovno svetovanje in osveščanje. V sodelovanju s strokovnjakinjami iz Združenja Europa Donna Slovenija bodo mimoidoči deležni navodil in informacij o pravilnem samopregledovanju dojk.
Z degustacijo dobrodelnega “kruha roza oktober” bodo spodbujali tudi k dobrodelnosti, saj bo del sredstev od prodaje namenjen Združenju Europa Donna Slovenija.
Kje vse bo potovala roza karavana?
Roza karavana se (bo) odvija(la) na treh lokacijah: pred Žitovo trgovino na Bavarskem dvoru v Ljubljani danes 1.oktobra, pred Lidlovo trgovino na Kongresnem trgu v Ljubljani 8.oktobra in pred Lidlovo trgovino Borova vas v Mariboru 15.oktobra.
Lidlova dolgoletna podpora združenja Europa Donna Slovenija in aktivacija zaposlenih v sklopu strategije Dober lajf |
V Lidlu Slovenija delovanje Združenja Europa Donna Slovenija podpirajo že enajsto leto zapored. V mesecu oktobru bodo tudi letos osveščali o pomenu preventive ter zdravega življenjskega sloga; poleg prodaje kruha roza oktober in sodelovanja v roza kampanji bodo sporočilo o pomembnosti skrbi za zdravje širili tudi prek Lidlovih letakov in družbenih omrežij.
»V Lidlu Slovenija nas veseli, da lahko v sodelovanju s partnerji širimo glas o pomembnosti zgodnjega odkrivanja bolezni ter skupaj z našimi kupci prispevamo k nakupu opreme za preventivno dejavnost Europa Donne. Dobrodelni kruh roza oktober je prejel številne pohvale s strani naših zaposlenih in kupcev, zato smo se odločili, da ga tudi letos vključimo v dobrodelno akcijo, je povedala Metka Šilar Šturm, vodja področja za korporativne zadeve v Lidlu Slovenija.
V okviru Lidlove strategije za dobro počutje zaposlenih Dober lajf bodo izvedli interno aktivacijo, s katero bodo sodelavke in sodelavce spodbudili k preventivnemu delovanju in skrbi zase. Pripravili bodo tudi zdrav “roza zajtrk” za vse zaposlene ter omogočili preventivne ginekološke preglede na več lokacijah po Sloveniji.
Žito in Lidl Slovenija sta v zdaj že tradicionalnih skupnih dobrodelnih akcijah Združenju Europa Donna Slovenija od prodaje roza kruha doslej donirala 30.000 evrov.
Žitove aktivnosti za zaposlene in kupce
Poleg prodaje kruha se bomo v Žitu s sodelavci aktivirali tudi v sklopu osveščevalnih aktivnosti,« je pojasnila Sanela Dmitrović, direktorica marketinga v Žitu. »Vsi zaposleni v Žitovi maloprodaji bodo prejeli posebno roza majico. Na ta način bomo tako zaposlene kot kupce osveščali o pomenu zdravega načina življenja in samopregledovanja.« V podjetju bodo izvajali tudi posebne dogodke za zaposlene, na katerih bodo lahko praktično preizkusili samopregledovanje s pomočjo modelov dojk, pri nakupu katerih v tej dobrodelni kampanji pomagajo Združenju Europa Donna Slovenija.
Vir/Foto: Lidl & Žito