SLO bocni levo
SLO bocni desno

Radenska srečnemu nagrajencu predala ključe mobilne hiške Hosekra

Slovenija

26.09.2025

Po zaključku velike nagradne igre »Radenska osveži, ti osvojiš«, ki je trajala od 1. maja do 31. julija letos, je elegantna mobilna hiška Hosekra dobila srečnega lastnika. Glavne nagrade se je razveselil Ivan Bebar iz občine Zagorje ob Savi, ki je ključe svoje mobilne hiške prevzel na sedežu podjetja Hosekra v Slovenski Bistrici. V Radenski so poskrbeli tudi za dodatna razvajanja sodelujočih, saj so v času trajanja nagradne igre vsak teden podelili vikend paket v Zdravilišču Radenci.

Poletna vročina, osvežilni mehurčki treh src in privlačne nagrade, ki kar kličejo po sprostitvi, so očitno prava kombinacija za uspeh nagradne igre. V treh mesecih trajanja nagradne igre so namreč v Radenski prejeli več kot 520 tisoč kod izpod zamaškov ali etiket njihovih izdelkov, ki so sodelovale v nagradnem žrebanju za privlačno mobilno hiško in 12 vikend paketov za termalno razvajanje v Zdravilišču Radenci.

»Gre za eno najbolj uspešnih nagradnih iger, ki smo jih organizirali v Radenski v zadnjih petih letih. Tako kot so rasle temperature, je naraščalo tudi število udeležencev v nagradni igri. Največ sodelujočih je kode oddalo prav zadnje julijske dni in tako ujelo še zadnjo priložnost v boju za privlačne nagrade. Verjamemo, da smo s to akcijo ljubiteljem naših mehurčkov ponovno ponudili osvežitev in prijetno popestritev,« je povedal Marián Šefčovič, direktor Radenske Adriatic.

V nagradnem žrebu se je sreča nasmehnila Ivanu Bebarju iz občine Zagorje ob Savi, ki je ključe prevzel v družbi svoje družine. Kot je dejal, je vnesel 12 kod in vesel je, da mu je ena prinesla glavno nagrado. »Še zdaj se mi tresejo roke, razbija srce. Ob prejetem klicu, da sem dobil hiško, sem kar obsedel. Sprva nisem verjel, še zdaj ne morem verjeti, da imam takšno srečo. Neverjetno!« Lokacije, kje bo hiška postavljena še nima, razmišlja tudi o katerih od Pomurskih term, kjer vsako leto dopustuje.

Združena kakovost, zanesljivost in dodana vrednost za končne uporabnike

Veliko užitkov pri uporabi novega modela mobilne hišice PANORAMA, ki predstavlja prelomnico v dizajnu in funkcionalnosti, so zmagovalcu zaželeli tudi predstavniki podjetja Hosekra, kjer jih pri oblikovanju mobilnih domov vodi misel na trajnost in sodoben življenjski slog. »Sodelovanje z Radensko vidimo kot priložnost, kjer sta se združili dve uveljavljeni podjetji z dolgoletno prisotnostjo na slovenskem trgu – Hosekra, z več kot 36-letno tradicijo na področju gradnje in razvoja bivalnih rešitev, ter Radenska kot prepoznavna blagovna znamka z bogato zgodovino. Skupaj smo zasnovali projekt, ki združuje kakovost, zanesljivost in dodano vrednost za končne uporabnike. Takšna sodelovanja nam omogočajo, da na inovativen način stopimo bližje ljudem in predstavimo naše izdelke v širšem kontekstu,« je sodelovanje pozdravila Nina Potočnik, vodja programa mobilnih hišk Hosekra.

Kot je dodala so tudi v podjetju Hosekra nad odzivom nagradne igre več kot zadovoljni. »Število sodelujočih je bilo izjemno veliko, kar kaže na to, da sta tako ideja kot sama nagrada nagovorili širok krog ljudi

Več o poteku in pravilih nagradne igre »Radenska osveži, ti osvojiš« najdete na: https://trisrca.si/.